نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Educational Change
هلند | کشور |
۲٫۶۱ | Impact Factor |
۳٫۴۰۶ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
1389-2843 | ISSN |
1573-1812 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تغییرات آموزشی یک مجله علمی بین المللی با داوری حرفه ای و پیشرفته است که مهمترین ایده ها و شواهد تغییر آموزشی را منعکس می کند. این مجله برخی از تأثیرگذارترین متفکران و نویسندگان و همچنین محققان نوظهور در زمینه تغییرات آموزشی را گرد هم می آورد. با موضوعاتی مانند نوآوری آموزشی، اصلاح و بازسازی، بهبود و اثربخشی مدارس، فرهنگ سازی، بازرسی، بازنگری مدارس و مدیریت تغییر سروکار دارد. این بررسی می کند که چرا برخی افراد در برابر تغییر مقاومت می کنند و مقاومت آنها به چه معناست. به این میپردازد که چگونه مردان و زنان، معلمان مسنتر و معلمان جوانتر، دانشآموزان، والدین و دیگران تغییر متفاوتی را تجربه میکنند. به جنبههای مثبت تغییر نگاه میکند، اما از طرح پرسشهای ناراحتکننده درباره بسیاری از جنبههای تغییر آموزشی نیز دریغ نمیکند. این نگاه انتقادی و بحث برانگیز به نیروهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است که محرک تغییرات آموزشی هستند. مجله تغییرات آموزشی از مجموعهای از رشتهها، از جمله تاریخ، روانشناسی، علوم سیاسی، جامعهشناسی، مردمشناسی، فلسفه و نظریههای اداری و سازمانی، و از طیف وسیعی از روششناسیها از جمله رویکردهای کمی و کیفی، مطالعه مستند، استقبال و پشتیبانی میکند. اقدام پژوهی و توسعه مفهومی رهبران مدارس، مدیران سیستم، رهبران معلمان، مشاوران، تسهیلگران، محققان آموزشی، توسعهدهندگان کارکنان و عوامل تغییر از هر نوع، این مجله را منبعی ضروری برای راهنمایی آنها به درک کلاسیک و پیشرفته از تغییرات آموزشی خواهند یافت. هیچ مجله دیگری چنین پوشش جامعی از حوزه تغییرات آموزشی ارائه نمی دهد.