تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Educational Change



Journal Of Educational Change

هلند
کشور
۲٫۶۱
Impact Factor
۳٫۴۰۶
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1389-2843
ISSN
1573-1812
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله تغییرات آموزشی یک مجله علمی بین المللی با داوری حرفه ای و پیشرفته است که مهمترین ایده ها و شواهد تغییر آموزشی را منعکس می کند. این مجله برخی از تأثیرگذارترین متفکران و نویسندگان و همچنین محققان نوظهور در زمینه تغییرات آموزشی را گرد هم می آورد. با موضوعاتی مانند نوآوری آموزشی، اصلاح و بازسازی، بهبود و اثربخشی مدارس، فرهنگ سازی، بازرسی، بازنگری مدارس و مدیریت تغییر سروکار دارد. این بررسی می کند که چرا برخی افراد در برابر تغییر مقاومت می کنند و مقاومت آنها به چه معناست. به این می‌پردازد که چگونه مردان و زنان، معلمان مسن‌تر و معلمان جوان‌تر، دانش‌آموزان، والدین و دیگران تغییر متفاوتی را تجربه می‌کنند. به جنبه‌های مثبت تغییر نگاه می‌کند، اما از طرح پرسش‌های ناراحت‌کننده درباره بسیاری از جنبه‌های تغییر آموزشی نیز دریغ نمی‌کند. این نگاه انتقادی و بحث برانگیز به نیروهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است که محرک تغییرات آموزشی هستند. مجله تغییرات آموزشی از مجموعه‌ای از رشته‌ها، از جمله تاریخ، روان‌شناسی، علوم سیاسی، جامعه‌شناسی، مردم‌شناسی، فلسفه و نظریه‌های اداری و سازمانی، و از طیف وسیعی از روش‌شناسی‌ها از جمله رویکردهای کمی و کیفی، مطالعه مستند، استقبال و پشتیبانی می‌کند. اقدام پژوهی و توسعه مفهومی رهبران مدارس، مدیران سیستم، رهبران معلمان، مشاوران، تسهیل‌گران، محققان آموزشی، توسعه‌دهندگان کارکنان و عوامل تغییر از هر نوع، این مجله را منبعی ضروری برای راهنمایی آنها به درک کلاسیک و پیشرفته از تغییرات آموزشی خواهند یافت. هیچ مجله دیگری چنین پوشش جامعی از حوزه تغییرات آموزشی ارائه نمی دهد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید