نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
مقالات دانلود شده | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | دسامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | دی ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
مقالات دانلود شده | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal Of Educational Psychology
آمریکا | کشور |
۵٫۸۰۵ | Impact Factor |
0022-0663 | ISSN |
1939-2176 | e-ISSN |
1910 تا کنون | مدت فعالیت |
APA | ناشر |
www.apa.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Educational Psychology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف اصلی مجله روانشناسی تربیتی انتشار تحقیقات روانشناختی اولیه و اصیل مربوط به آموزش در تمام سنین و سطوح تحصیلی است. هدف ثانویه مجله چاپ گاه به گاه مقالات نظری و مروری استثنایی مهمی است که مربوط به روانشناسی تربیتی است. لطفاً توجه داشته باشید که مجله معمولاً مطالعات پایایی و اعتبار آزمونها یا ابزارهای ارزیابی خاص را منتشر نمیکند.