نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Experimental Psychology-learning Memory And Cognition
آمریکا | کشور |
۳٫۰۵۱ | Impact Factor |
0278-7393 | ISSN |
1939-1285 | e-ISSN |
1975 و 1982 تا کنون | مدت فعالیت |
APA | ناشر |
www.apa.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله روانشناسی تجربی: یادگیری، حافظه و شناخت® تحقیقات تجربی و نظری اصلی را در مورد شناخت انسان با تأکید ویژه بر یادگیری، حافظه، زبان و شناخت بالاتر منتشر می کند.
این ژورنال مقالات تاثیرگذاری را با هر طولی منتشر می کند، از جمله مرور ادبیات، متاآنالیز، تکرار، یادداشت های نظری، و تفسیرهایی بر روی آثار منتشر شده قبلی در مجله روانشناسی تجربی: یادگیری، حافظه و شناخت.
این مجله تاکید زیادی بر استحکام روششناختی و دقت تحلیلی، و همچنین بر تکرارپذیری و تکرارپذیری تحقیقات دارد.