تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Experimental Psychology-learning Memory And Cognition


آمریکا
کشور
۳٫۰۵۱
Impact Factor
0278-7393
ISSN
1939-1285
e-ISSN
1975 و 1982 تا کنون
مدت فعالیت
APA
ناشر
www.apa.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است شایان ذکر است در نمایه های استنادی زیر نیز ثبت گردیده است: یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله روانشناسی تجربی: یادگیری، حافظه و شناخت® تحقیقات تجربی و نظری اصلی را در مورد شناخت انسان با تأکید ویژه بر یادگیری، حافظه، زبان و شناخت بالاتر منتشر می کند.

این ژورنال مقالات تاثیرگذاری را با هر طولی منتشر می کند، از جمله مرور ادبیات، متاآنالیز، تکرار، یادداشت های نظری، و تفسیرهایی بر روی آثار منتشر شده قبلی در مجله روانشناسی تجربی: یادگیری، حافظه و شناخت.

این مجله تاکید زیادی بر استحکام روش‌شناختی و دقت تحلیلی، و همچنین بر تکرارپذیری و تکرارپذیری تحقیقات دارد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید