تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Fashion Marketing And Management


انگلستان
کشور
۳٫۳۲۹
Impact Factor
1361-2026
ISSN
1758-7433
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Fashion Marketing and Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

در دنیای همیشه در حال تغییر صنعت مد، ضروری است که مدیران ارشد و دانشگاهیان در این زمینه در جریان آخرین روندها و پیشرفت‌ها قرار بگیرند. مجله بازاریابی و مدیریت مد (JFMM) تضمین می کند که خوانندگان درک خود را از مسائلی که بر صنعت آنها تأثیر می گذارد از طریق آخرین تفکر و بهترین عملکرد فعلی افزایش می دهند.

اهداف خاص مجله عبارتند از:

ارائه یک انجمن داوری برای تحقیقات تجربی مبتنی بر بازاریابی و مدیریت لباس
تشویق به تولید و انتشار مقالات آکادمیک دقیق در مورد مسائل عمده بازاریابی و مدیریتی که بخش‌های تولید و خرده‌فروشی مد در جهان با آن روبرو هستند.
شناسایی بهترین شیوه های مدیریتی و بازاریابی در سطح بین المللی و ترویج استفاده گسترده از آنها در این بخش
مروری منظم از روند تجارت، تولید، مصرف و اشتغال در کشورها/مناطق مختلف ارائه دهید
مفاهیم در بازاریابی و مدیریت مد را در معرض مطالعه دقیق قرار دهید و در صورت لزوم، با ارائه شواهد تحقیقاتی متمرکز، اسطوره‌های رایج را تضعیف کنید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید