| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ | 
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ | 
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ | 
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ | 
| نمایه | آخرین بروز رسانی | 
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ | 
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ | 
| SCImago | می ۲۰۲۵ | 
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ | 
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ | 
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ | 
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ | 
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ | 
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ | 
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ | 
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ | 
Journal Of Fashion Marketing And Management
| انگلستان | کشور  | 
| ۳٫۳۲۹ | Impact Factor  | 
| 1361-2026 | ISSN  | 
| 1758-7433 | e-ISSN  | 
| 1996 تا کنون | مدت فعالیت  | 
| Emerald Publishing | ناشر  | 
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله  | 
                            ISI                        
                            Scopus                        این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Fashion Marketing and Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
                                SCImago                            بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
                                در دنیای همیشه در حال تغییر صنعت مد، ضروری است که مدیران ارشد و دانشگاهیان در این زمینه در جریان آخرین روندها و پیشرفتها قرار بگیرند. مجله بازاریابی و مدیریت مد (JFMM) تضمین می کند که خوانندگان درک خود را از مسائلی که بر صنعت آنها تأثیر می گذارد از طریق آخرین تفکر و بهترین عملکرد فعلی افزایش می دهند.
اهداف خاص مجله عبارتند از:
ارائه یک انجمن داوری برای تحقیقات تجربی مبتنی بر بازاریابی و مدیریت لباس
تشویق به تولید و انتشار مقالات آکادمیک دقیق در مورد مسائل عمده بازاریابی و مدیریتی که بخشهای تولید و خردهفروشی مد در جهان با آن روبرو هستند.
شناسایی بهترین شیوه های مدیریتی و بازاریابی در سطح بین المللی و ترویج استفاده گسترده از آنها در این بخش
مروری منظم از روند تجارت، تولید، مصرف و اشتغال در کشورها/مناطق مختلف ارائه دهید
مفاهیم در بازاریابی و مدیریت مد را در معرض مطالعه دقیق قرار دهید و در صورت لزوم، با ارائه شواهد تحقیقاتی متمرکز، اسطورههای رایج را تضعیف کنید.