نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Fashion Marketing And Management
انگلستان | کشور |
۳٫۳۲۹ | Impact Factor |
1361-2026 | ISSN |
1758-7433 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Fashion Marketing and Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
در دنیای همیشه در حال تغییر صنعت مد، ضروری است که مدیران ارشد و دانشگاهیان در این زمینه در جریان آخرین روندها و پیشرفتها قرار بگیرند. مجله بازاریابی و مدیریت مد (JFMM) تضمین می کند که خوانندگان درک خود را از مسائلی که بر صنعت آنها تأثیر می گذارد از طریق آخرین تفکر و بهترین عملکرد فعلی افزایش می دهند.
اهداف خاص مجله عبارتند از:
ارائه یک انجمن داوری برای تحقیقات تجربی مبتنی بر بازاریابی و مدیریت لباس
تشویق به تولید و انتشار مقالات آکادمیک دقیق در مورد مسائل عمده بازاریابی و مدیریتی که بخشهای تولید و خردهفروشی مد در جهان با آن روبرو هستند.
شناسایی بهترین شیوه های مدیریتی و بازاریابی در سطح بین المللی و ترویج استفاده گسترده از آنها در این بخش
مروری منظم از روند تجارت، تولید، مصرف و اشتغال در کشورها/مناطق مختلف ارائه دهید
مفاهیم در بازاریابی و مدیریت مد را در معرض مطالعه دقیق قرار دهید و در صورت لزوم، با ارائه شواهد تحقیقاتی متمرکز، اسطورههای رایج را تضعیف کنید.