تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Higher Education Policy And Management



Journal Of Higher Education Policy And Management

انگلستان
کشور
۲٫۱۲۵
Impact Factor
۲٫۳۰۱
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1360-080X
ISSN
1469-9508
e-ISSN
2003 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله سیاست و مدیریت آموزش عالی یک مجله بین المللی از تجربیات و ایده های حرفه ای در آموزش عالی است. برای کسانی که به دنبال تأثیرگذاری بر سیاست گذاری آموزش عالی هستند، خواندن آن ضروری است. همچنین هدف این مجله این است که برای مدیران و کارکنان ارشد دانشگاهی که به دنبال قرار دادن کار و علایق خود در یک زمینه گسترده و تأثیرگذاری بر سیاست و عملکرد آموزشی هستند، مفید باشد. مجله: از رهبران و مدیران آموزش عالی با انتشار ایده ها و تشویق به بحث در مورد تنظیم خط مشی آموزشی حمایت می کند. تجزیه و تحلیل و گزارش در مورد تجربیات حرفه ای مربوط به همکاران بین المللی در حوزه دانشگاهی و دولتی. برای مدیران و مدیران مجرب دانشگاه ها و تصمیم گیران در دولت ارائه می شود. جهت گیری های خط مشی فعلی و نوظهور و چگونگی شکل دهی و تأثیرگذاری آنها بر بخش آموزش عالی را بررسی می کند. تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور خبره، تحت بررسی دقیق دوسوکور همتایان قرار گرفته اند. سلب مسئولیت: انجمن مدیریت آموزش عالی و موسسه LH Martin در دانشگاه ملبورن صاحبان این مجله هستند. مالکان و تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت تمام اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات خود انجام می دهند. با این حال، صاحبان مجله و تیلور و فرانسیس و نمایندگان و مجوز دهندگان آن هیچ گونه اظهارنظر یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا نمی‌دهند و از تمام این گونه اظهارات و ضمانت‌ها اعم از صریح یا ضمنی تا حداکثر حد مجاز سلب می‌شوند. طبق قانون هر دیدگاهی که در این نشریه بیان می‌شود، دیدگاه نویسندگان است و لزوماً دیدگاه‌های سردبیر، مالکان یا تیلور و فرانسیس نیست. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید