نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Higher Education Policy And Management
انگلستان | کشور |
۲٫۱۲۵ | Impact Factor |
۲٫۳۰۱ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1360-080X | ISSN |
1469-9508 | e-ISSN |
2003 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله سیاست و مدیریت آموزش عالی یک مجله بین المللی از تجربیات و ایده های حرفه ای در آموزش عالی است. برای کسانی که به دنبال تأثیرگذاری بر سیاست گذاری آموزش عالی هستند، خواندن آن ضروری است. همچنین هدف این مجله این است که برای مدیران و کارکنان ارشد دانشگاهی که به دنبال قرار دادن کار و علایق خود در یک زمینه گسترده و تأثیرگذاری بر سیاست و عملکرد آموزشی هستند، مفید باشد. مجله: از رهبران و مدیران آموزش عالی با انتشار ایده ها و تشویق به بحث در مورد تنظیم خط مشی آموزشی حمایت می کند. تجزیه و تحلیل و گزارش در مورد تجربیات حرفه ای مربوط به همکاران بین المللی در حوزه دانشگاهی و دولتی. برای مدیران و مدیران مجرب دانشگاه ها و تصمیم گیران در دولت ارائه می شود. جهت گیری های خط مشی فعلی و نوظهور و چگونگی شکل دهی و تأثیرگذاری آنها بر بخش آموزش عالی را بررسی می کند. تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور خبره، تحت بررسی دقیق دوسوکور همتایان قرار گرفته اند. سلب مسئولیت: انجمن مدیریت آموزش عالی و موسسه LH Martin در دانشگاه ملبورن صاحبان این مجله هستند. مالکان و تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت تمام اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات خود انجام می دهند. با این حال، صاحبان مجله و تیلور و فرانسیس و نمایندگان و مجوز دهندگان آن هیچ گونه اظهارنظر یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا نمیدهند و از تمام این گونه اظهارات و ضمانتها اعم از صریح یا ضمنی تا حداکثر حد مجاز سلب میشوند. طبق قانون هر دیدگاهی که در این نشریه بیان میشود، دیدگاه نویسندگان است و لزوماً دیدگاههای سردبیر، مالکان یا تیلور و فرانسیس نیست. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.