تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Higher Education



Journal Of Higher Education

آمریکا
کشور
۳٫۱۰۸
Impact Factor
۳٫۷۶۹
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0022-1546
ISSN
1538-4640
e-ISSN
1994 و 1996 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آموزش عالی که در سال 1930 تأسیس شد، گزارش‌های پژوهشی اصلی را در مورد مطالعه آکادمیک آموزش عالی به عنوان یک شرکت گسترده منتشر می‌کند. ما با بالاترین کیفیت کار تجربی و مبتنی بر نظری را منتشر می کنیم که به کارکردهای اصلی آموزش عالی و نقش پویای دانشگاه در جامعه می پردازد. ما به دنبال انتشار بورس تحصیلی از طیف گسترده ای از دیدگاه های نظری و جهت گیری های رشته ای هستیم. مقالاتی که در مجله ظاهر می‌شوند از مجموعه‌ای از رویکردهای روش‌شناختی استفاده می‌کنند، و ما از کار محققان در طیف وسیعی از مراحل شغلی استقبال می‌کنیم. بورس تحصیلی مقایسه ای و بین المللی باید ارتباط روشنی با زمینه ایالات متحده ایجاد کند. دست‌نوشته‌هایی که برای ارسال به مجله مناسب نیستند شامل مقالات صرفا نظری، رساله‌های روش‌شناختی، مقالات و بررسی‌های ناخواسته، و ارزیابی‌ها یا گزارش‌های غیرآکادمیک، سازمانی و برنامه‌ای است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید