تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Hospitality Leisure Sport & Tourism Education


انگلستان
کشور
۱٫۷۶۲
Impact Factor
1473-8376
ISSN
1473-8376
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Oxford Brookes University
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله آموزش مهمان‌نوازی، اوقات فراغت، ورزش و گردشگری (JoHLSTE) مجله آموزشی بین‌المللی پیشرو برای این گروه موضوعی است. اهداف آن عبارتند از:

الف) ترویج، تقویت و انتشار تحقیقات، عملکرد خوب و نوآوری در تمام جنبه های آموزش عالی در مهمان نوازی، اوقات فراغت، ورزش و گردشگری و رویدادها برای مخاطبان اصلی آن از جمله معلمان، محققان، کارفرمایان و سیاست گذاران.

ب) درک، پیوندها و همکاری بیشتر در زمینه های تشکیل دهنده آن را تشویق کنید. JoHLSTE به گونه ای طراحی شده است که از طریق در دسترس بودن آن به صورت آنلاین، به طور کامل بایگانی و بررسی شده، حداکثر تأثیر را داشته باشد.

JoHLSTE به هفت بخش تقسیم می شود: سرمقاله. مقالات دانشگاهی؛ مقالات تمرینی، دیدگاه ها، نظرات و پاسخ ها، یادداشت های پژوهشی و گزارش ها و بررسی منابع آموزشی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید