نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal Of Hospitality Leisure Sport & Tourism Education
انگلستان | کشور |
۱٫۷۶۲ | Impact Factor |
1473-8376 | ISSN |
1473-8376 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Oxford Brookes University | ناشر |
www.journals.elsevier.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Hospitality, Leisure, Sports and Tourism Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش مهماننوازی، اوقات فراغت، ورزش و گردشگری (JoHLSTE) مجله آموزشی بینالمللی پیشرو برای این گروه موضوعی است. اهداف آن عبارتند از:
الف) ترویج، تقویت و انتشار تحقیقات، عملکرد خوب و نوآوری در تمام جنبه های آموزش عالی در مهمان نوازی، اوقات فراغت، ورزش و گردشگری و رویدادها برای مخاطبان اصلی آن از جمله معلمان، محققان، کارفرمایان و سیاست گذاران.
ب) درک، پیوندها و همکاری بیشتر در زمینه های تشکیل دهنده آن را تشویق کنید. JoHLSTE به گونه ای طراحی شده است که از طریق در دسترس بودن آن به صورت آنلاین، به طور کامل بایگانی و بررسی شده، حداکثر تأثیر را داشته باشد.
JoHLSTE به هفت بخش تقسیم می شود: سرمقاله. مقالات دانشگاهی؛ مقالات تمرینی، دیدگاه ها، نظرات و پاسخ ها، یادداشت های پژوهشی و گزارش ها و بررسی منابع آموزشی.