تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Hospitality Marketing & Management



Journal Of Hospitality Marketing & Management

آمریکا
کشور
۷٫۰۲۲
Impact Factor
۶٫۴۴۵
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1936-8623
ISSN
1936-8631
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

ژورنال بازاریابی و مدیریت مهمان‌نوازی، یک خروجی بررسی شده برای مشارکت‌هایی در زمینه درک، تمرین و آموزش بیشتر در بازاریابی و مدیریت مهمان‌نوازی فراهم می‌کند. هدف آن ترویج ایده‌ها، مدل‌ها، رویکردها و پارادایم‌های جدیدی است که به توسعه دانش و تئوری بازاریابی و مدیریت هتلداری کمک می‌کند. رویکرد متمایز و چند وجهی آن شامل رشته های اداری، هنرهای لیبرال و علوم اجتماعی می شود. این مجله دانش را از طریق انتشار مقالات پژوهشی با کیفیت بالا، گزارش‌ها و بررسی‌های کتاب منتشر می‌کند، در حالی که به عنوان یک انجمن منحصربفرد برای جامعه دانشجویان، دانشگاهیان و متخصصان با علاقه و ارادت مشترک به بازاریابی و مدیریت هتلداری مجله بازاریابی و مدیریت مهمان‌نوازی جنبه‌های بسیاری را در طیف بازاریابی و مدیریت مهمان‌نوازی پوشش می‌دهد، از جمله، اما نه محدود به: نوآوری ها در بازاریابی و مدیریت مهمان نوازی توسعه برنامه های تبلیغاتی در بازاریابی مهمان نوازی ارزیابی اثربخشی تلاش های بازاریابی مهمان نوازی مسائل بین المللی و تحقیقات بین فرهنگی توسعه و مدیریت محصول مهمان نوازی نگرانی های اخلاقی در بازاریابی و مدیریت تجزیه و تحلیل اثرات محیطی، اجتماعی، فرهنگی اقتصادی تأثیرات جمعیتی، گرایش‌ها/تغییرات اجتماعی و فناوری توسعه مدل‌ها و ساختارهای مفهومی روندهای آینده در بازاریابی و مدیریت مهمان‌نوازی موضوعات روش‌شناختی در بازاریابی و مدیریت هتلداری مدیریت شهرت و بررسی های خطی پایداری در بازاریابی و مدیریت مهمان نوازی مسائل فنی و توسعه در بازاریابی و مدیریت مهمان نوازی رسانه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتری تغییر اقلیم و بازاریابی و مدیریت مهمان نوازی سیاست بررسی همتا: همه مقالات ارسال شده به این مجله تحت بازبینی همتایان «دو ناشناس» قرار می گیرند. سه تا چهار داور که یکی از آنها سردبیر یا تعیین شده خواهد بود. دفتر انتشارات: Taylor & Francis Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106     نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید