نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Hospitality Marketing & Management
آمریکا | کشور |
۷٫۰۲۲ | Impact Factor |
۶٫۴۴۵ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1936-8623 | ISSN |
1936-8631 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Hospitality Marketing and Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ژورنال بازاریابی و مدیریت مهماننوازی، یک خروجی بررسی شده برای مشارکتهایی در زمینه درک، تمرین و آموزش بیشتر در بازاریابی و مدیریت مهماننوازی فراهم میکند. هدف آن ترویج ایدهها، مدلها، رویکردها و پارادایمهای جدیدی است که به توسعه دانش و تئوری بازاریابی و مدیریت هتلداری کمک میکند. رویکرد متمایز و چند وجهی آن شامل رشته های اداری، هنرهای لیبرال و علوم اجتماعی می شود. این مجله دانش را از طریق انتشار مقالات پژوهشی با کیفیت بالا، گزارشها و بررسیهای کتاب منتشر میکند، در حالی که به عنوان یک انجمن منحصربفرد برای جامعه دانشجویان، دانشگاهیان و متخصصان با علاقه و ارادت مشترک به بازاریابی و مدیریت هتلداری مجله بازاریابی و مدیریت مهماننوازی جنبههای بسیاری را در طیف بازاریابی و مدیریت مهماننوازی پوشش میدهد، از جمله، اما نه محدود به: نوآوری ها در بازاریابی و مدیریت مهمان نوازی توسعه برنامه های تبلیغاتی در بازاریابی مهمان نوازی ارزیابی اثربخشی تلاش های بازاریابی مهمان نوازی مسائل بین المللی و تحقیقات بین فرهنگی توسعه و مدیریت محصول مهمان نوازی نگرانی های اخلاقی در بازاریابی و مدیریت تجزیه و تحلیل اثرات محیطی، اجتماعی، فرهنگی اقتصادی تأثیرات جمعیتی، گرایشها/تغییرات اجتماعی و فناوری توسعه مدلها و ساختارهای مفهومی روندهای آینده در بازاریابی و مدیریت مهماننوازی موضوعات روششناختی در بازاریابی و مدیریت هتلداری مدیریت شهرت و بررسی های خطی پایداری در بازاریابی و مدیریت مهمان نوازی مسائل فنی و توسعه در بازاریابی و مدیریت مهمان نوازی رسانه های اجتماعی و مدیریت ارتباط با مشتری تغییر اقلیم و بازاریابی و مدیریت مهمان نوازی سیاست بررسی همتا: همه مقالات ارسال شده به این مجله تحت بازبینی همتایان «دو ناشناس» قرار می گیرند. سه تا چهار داور که یکی از آنها سردبیر یا تعیین شده خواهد بود. دفتر انتشارات: Taylor & Francis Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.