تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Intellectual Disabilities


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
۲٫۰۴۹
Impact Factor
1744-6295
ISSN
1744-6309
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Journal Of Intellectual Disabilities

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Intellectual Disabilities ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف اصلی این مجله ارائه یک رسانه بررسی شده برای تبادل بهترین عملکرد، دانش و تحقیق بین رشته‌های دانشگاهی و حرفه‌ای از محیط‌های آموزشی، اجتماعی و بهداشتی به منظور ارتقای خدمات برای افراد دارای ناتوانی ذهنی است.

ایده یک مجله مبتنی بر تمرین هم هیجان انگیز و هم به موقع است. این مجله به عنوان رسانه ای برای همه دست اندرکاران معلول ذهنی برای ارسال و انتشار مقالاتی در مورد موضوعات مرتبط با ارتقای خدمات برای افراد دارای کم توانی ذهنی عمل می کند.

کمیته تحریریه و اعضای هیئت مشاوران چند حرفه ای خواهند بود تا ماهیت چند رشته ای ارائه خدمات برای افراد دارای معلولیت ذهنی را منعکس کنند. نسخه های خطی ارسال شده برای انتشار باید بسیار مرتبط با پزشکان باشد و به شیوه ای علمی ارائه شود.

در ژانویه 2005 مجله اختلالات یادگیری به مجله ناتوانی های ذهنی تغییر نام داد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید