تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Intelligent Transportation Systems



Journal Of Intelligent Transportation Systems

انگلستان
کشور
۴٫۲۷۷
Impact Factor
۴٫۱۳۴
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1547-2450
ISSN
1547-2442
e-ISSN
2004 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Engineering, Computing & Technology
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله سیستم های حمل و نقل هوشمند به تحقیقات علمی در مورد توسعه، برنامه ریزی، مدیریت، بهره برداری و ارزیابی سیستم های حمل و نقل هوشمند اختصاص دارد. سیستم های حمل و نقل هوشمند راه حل های نوآورانه ای هستند که به مشکلات حمل و نقل معاصر می پردازند. آنها با اطلاعات، بازخورد پویا و اتوماسیون مشخص می شوند که به افراد و کالاها اجازه می دهد کارآمد حرکت کنند. آنها دامنه کامل فناوری های اطلاعاتی مورد استفاده در حمل و نقل، از جمله کنترل، محاسبات و ارتباطات، و همچنین الگوریتم ها، پایگاه های داده، مدل ها و رابط های انسانی را در بر می گیرند. ظهور این فناوری ها به عنوان مسیری جدید برای حمل و نقل نسبتاً جدید است. مجله سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند به‌ویژه به تحقیقاتی علاقه‌مند است که از طریق استفاده از فناوری‌های جدید منجر به بهبود برنامه‌ریزی و عملیات سیستم حمل‌ونقل می‌شود. این مجله به ویژه به تحقیقاتی علاقه مند است که به درک علمی تأثیراتی که سیستم های حمل و نقل هوشمند می توانند بر دسترسی، ازدحام، آلودگی، ایمنی، امنیت، سر و صدا و مصرف انرژی و منابع داشته باشند، می افزاید. این مجله بین رشته ای است و کارهایی از رشته های مهندسی، اقتصاد، برنامه ریزی، سیاست، تجارت و مدیریت و همچنین هر رشته دیگری که به درک علمی سیستم های حمل و نقل هوشمند کمک می کند، می پذیرد. این مجله همچنین چند وجهی است و کار در حمل و نقل هوشمند را برای همه اشکال حمل و نقل زمینی، هوایی و آبی می پذیرد. موضوعات نمونه شامل نقش سیستم های اطلاعاتی در حمل و نقل، جریان و کنترل ترافیک، کنترل وسیله نقلیه، مسیریابی و برنامه ریزی، پاسخ مسافر به اطلاعات پویا، برنامه ریزی برای نوآوری های ITS، ارزیابی تست های عملیاتی میدانی ITS، تجارب استقرار ITS، سیستم های اتوماسیون بزرگراه، وسیله نقلیه سیستم های کنترل، انتشار ITS، و ابزار / نرم افزار برای تجزیه و تحلیل ITS. مجله سیستم های حمل و نقل هوشمند از ارسال مقالات نظرسنجی/مروری که نتایج تحقیقات اخیر را در حوزه خاصی از سیستم های حمل و نقل هوشمند خلاصه و سازماندهی می کند، استقبال می کند. یک مقاله نظرسنجی باید دانش یک حوزه موضوعی را به گونه‌ای ترکیب کند که نه تنها دسترسی سریع به مواد پراکنده را ارائه دهد، بلکه به درک کار در این زمینه نیز بیافزاید. تکنیک‌های متا آنالیز که نتایج حاصل از مطالعات مختلف را ادغام می‌کنند، تشویق می‌شوند. در حالت ایده آل، یک مقاله نظرسنجی باید چشم انداز آینده را نیز ایجاد کند که برای محققان و متخصصان مفید باشد. نویسندگان یک مقاله نظرسنجی باید سوابق تحقیقاتی نشان داده شده در زمینه موضوع داشته باشند. از نویسندگانی که علاقه مند به تهیه نسخه خطی از مقالات نظرسنجی هستند، تشویق می‌شود برای مقالات مروری با ویرایشگر دانشیار، پروفسور هنری لیو ([email protected]) یا سردبیر مجله، پروفسور اسد خطاک ([email protected]) با عنوان تماس بگیرند. و یک چکیده مختصر به همراه یک CV که تخصص مربوطه را نشان می دهد. همه مقالاتی که در مجله سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند ظاهر می‌شوند، بر اساس بررسی اولیه ویراستار و حداقل دو داور ناشناس که نظرات خود را ارائه می‌کنند، تحت بررسی دقیق همتایان قرار می‌گیرند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید