| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal of Interactive Advertising
| انگلستان | کشور |
| 1525-2019 | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.tandfonline.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Interactive Advertising ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تبلیغات تعاملی (JIA) یک مجله بین المللی با داوری است که هدف آن ترویج دانش مرتبط با زمینه تبلیغات تعاملی، بازاریابی و ارتباطات در دنیای شبکه ای در حال گسترش است. JIA به انتشار تحقیقات اصلی با کیفیت بالا با تمرکز بر تبلیغات با استفاده از ابزارهای تعاملی، از جمله آنلاین و آفلاین، برای ترویج اقدامات متقابل بین مصرفکنندگان، پیامها و برندها اختصاص دارد. هرگونه تحقیق اصلی مرتبط با انواع تبلیغات تعاملی برای انتشار در نظر گرفته خواهد شد. این شامل تمام جنبههای تبلیغات تعاملی میشود: نقش تعامل بر اثربخشی تبلیغات، تبلیغات تعاملی در محیطهای جهانی و چندفرهنگی، تجزیه و تحلیل دادهها و مسائل روششناختی، همراه با جنبههای کلان بیشتر مانند تأثیرات اقتصادی و اجتماعی تبلیغات تعاملی.