تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Journal of Interactive Advertising


انگلستان
کشور
1525-2019
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Interactive Advertising ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله تبلیغات تعاملی (JIA) یک مجله بین المللی با داوری است که هدف آن ترویج دانش مرتبط با زمینه تبلیغات تعاملی، بازاریابی و ارتباطات در دنیای شبکه ای در حال گسترش است. JIA به انتشار تحقیقات اصلی با کیفیت بالا با تمرکز بر تبلیغات با استفاده از ابزارهای تعاملی، از جمله آنلاین و آفلاین، برای ترویج اقدامات متقابل بین مصرف‌کنندگان، پیام‌ها و برندها اختصاص دارد. هرگونه تحقیق اصلی مرتبط با انواع تبلیغات تعاملی برای انتشار در نظر گرفته خواهد شد. این شامل تمام جنبه‌های تبلیغات تعاملی می‌شود: نقش تعامل بر اثربخشی تبلیغات، تبلیغات تعاملی در محیط‌های جهانی و چندفرهنگی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و مسائل روش‌شناختی، همراه با جنبه‌های کلان بیشتر مانند تأثیرات اقتصادی و اجتماعی تبلیغات تعاملی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید