Journal Of Interactive Marketing
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
SAGE | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
۶٫۲۵۸ | Impact Factor |
۵٫۹۵۵ | بدون ارجاع به خود Impact Factor |
۷۱٫۵۶۹ | Impact Factor میانگین درصد |
۸٫۸۷۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
1094-9968 | ISSN |
1520-6653 | e-ISSN |
1997 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
www.sciencedirect.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
هدف مجله بازاریابی تعاملی شناسایی مسائل و چارچوب ایده های مرتبط با حوزه به سرعت در حال گسترش بازاریابی تعاملی است که شامل موضوعات آنلاین و آفلاین مربوط به تجزیه و تحلیل، هدف گذاری و خدمات به مشتریان فردی است. ما در تلاش برای انتشار تحقیقات پیشرو، با کیفیت بالا و اصلی هستیم که نتایج، روششناسی، نظریهها، مفاهیم، مدلها و کاربردها را در هر جنبه از بازاریابی تعاملی ارائه میکند. این مجله هیچ روش ترجیحی یا غیرمجاز ندارد، اما برای رویکردهای مفهومی دقیق از هر نوع باز است. دستنوشته ها باید به مشکلات مدیریتی فعلی یا نوظهور بپردازند و پتانسیل تأثیرگذاری بر روی عمل و نظریه در بازاریابی تعاملی را داشته باشند.
فهرست جزئی از موضوعات مناسب برای انتشار در مجله ممکن است شامل موارد زیر باشد، اما محدود به موارد زیر نیست:
تجزیه و تحلیل داده های بزرگ
استراتژی خرده فروشی چند کانالی و آنلاین
تبلیغات آنلاین
تجزیه و تحلیل وب
رفتار مرور و خرید
فناوری خدمات الکترونیک و سلف سرویس
مدیریت ارتباط با مشتری
استفاده استراتژیک از فناوری اطلاعات
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
نظارت بر رسانه های اجتماعی
تحلیل شبکه های اجتماعی
بازاریابی موبایلی
بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی نفوذی/ویروسی
محتوای ایجاد شده توسط کاربر
حریم خصوصی، اعتماد و مسائل اخلاقی
قیمت گذاری پویا
سیستم های توصیه
بازاریابی تعاملی B2B
تحلیل و بازاریابی سفر مشتری
میکروتارگتینگ
تبلیغات و تبلیغات هدفمند
سفارشی سازی محتوا
بازاریابی محتوا
تعامل با مشتری
رتبهبندی/بررسی
رفتار مشتری آنلاین
تجزیه و تحلیل متن محتوای آنلاین (اعم از کاربر و برند تولید شده)
جمع سپاری
تجزیه و تحلیل بازاریابی
ارائه دقیق تر از دامنه کامل مجله در Wendy W. Moe and Brian T. Ratchford (2018)، "چگونه انفجار داده های مشتری بازاریابی تعاملی را بازتعریف کرد" Journal of Interactive Marketing, 42, A1-A2 ارائه شده است.
ارجاع
راچفورد، برایان تی. (2015)، "برخی دستورالعمل ها برای تحقیق در بازاریابی تعاملی"، مجله بازاریابی تعاملی، 29، v-vii.