نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal of International Food and Agribusiness Marketing
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0897-4438 | ISSN |
1528-6983 | e-ISSN |
1989 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of International Food and Agribusiness Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی بین المللی غذا و تجارت کشاورزی یک مجله به موقع است که به عنوان یک انجمن برای تبادل و انتشار دانش و تجربیات بازاریابی مواد غذایی و کشاورزی در مقیاس بین المللی عمل می کند. این مجله که برای مطالعه ویژگیها و عملکرد سیستمهای بازاریابی مواد غذایی و کشاورزی در سراسر جهان طراحی شده است، به طور انتقادی مسائل بازاریابی را در کل زنجیره کسبوکار غذایی رایج در نقاط مختلف جهان با استفاده از یک سیستم و رویکرد بینفرهنگی/ملی برای توضیح این موضوع بررسی میکند. بسیاری از جنبه های بازاریابی مواد غذایی محققان، شاغلین و سیاستگذاران عمومی اطلاعات به روز و روشنگری - هم توصیفی و هم تحلیلی - را در مورد تئوری و عمل بازاریابی بین المللی غذا و تجارت کشاورزی به اشتراک می گذارند. عملی و آموزنده، مجله بازاریابی بین المللی غذا و تجارت کشاورزی متخصصان بازاریابی مواد غذایی را قادر می سازد تا با افزایش درک ما از عملکردها، نهادها و محیط اعضای سیستم بازاریابی مواد غذایی و فرآیندها و همچنین تعامل بین آنها در چندین مرحله تصمیمات بازاریابی آگاهانه اتخاذ کنند. محیط های کشور مجله بازاریابی بینالمللی غذا و تجارت کشاورزی منبعی ضروری برای همه کسانی است که در برنامهریزی و اجرای سیاستها و رویههای بازاریابی مواد غذایی و کشاورزی در سطح بینالمللی، مانند شرکتهای تجاری مواد غذایی، ادارات دولتی مواد غذایی، آژانسها و مؤسسات، و مؤسسات مالی دخیل هستند. و آژانس های پولی این مجله برای دانشگاهیان، محققین، متخصصان و مشاوران بازاریابی مواد غذایی و کشاورزی، اقتصاد، مدیریت بازرگانی، علوم غذایی و تغذیه ارزشمند خواهد بود. مجله بازاریابی بینالمللی غذا و تجارت کشاورزی، که یک نشریه مدیریتی است، مسائل معاصر بازاریابی مواد غذایی را در مورد مصرفکنندگان، خردهفروشان، عمدهفروشان، پردازندهها، مونتاژکنندگان و کشاورزی در سطوح بینالمللی/فرهنگی بررسی میکند. تاکید تحریریه: تیم تحریریه موارد ارسالی با ویژگی های زیر را اولویت بندی می کند. 1) زمینه کافی در بازاریابی مواد غذایی شامل انگیزه، زمینه، مسائل، مفاهیم و تحلیل. 2) تئوری آکادمیک کافی و دانش موجود که از انگیزه، استدلال، اندازه گیری و تحلیل حمایت می کند. هدف این مجله انتشار مقالاتی است که از تئوری، دانش و روشهای آکادمیک برای بررسی مسائل و پدیدههای بازاریابی مواد غذایی استفاده میکنند و کمکهای مادی به گسترش یادگیری و عمل بازاریابی غذا میکنند. 3) مشارکت در یادگیری و تمرین که فراتر از یک محصول واحد در یک کشور یا منطقه است. اگرچه در بسیاری از موارد، دامنه تجزیه و تحلیل یک محصول واحد برای یک کشور مناسب خواهد بود، اما باید یادگیری گسترده تر و عمومی تری وجود داشته باشد که دانشگاهیان و مدیرانی که در حال بازاریابی یا مطالعه یک محصول خاص نیستند، باید بتوانند آن را از مقاله حذف کنند. 4) منابع فعلی کافی از منابع باکیفیت که می تواند اطلاعات تکمیلی به روز را برای حمایت از کار، تحقیق و تصمیمات خوانندگان ارائه دهد. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات منتشر شده در مجله بازاریابی بینالمللی غذا و تجارت کشاورزی بر اساس غربالگری اولیه ویرایشگر و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس که متخصص موضوع هستند، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.