تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Journal of International Food and Agribusiness Marketing



Journal of International Food and Agribusiness Marketing

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0897-4438
ISSN
1528-6983
e-ISSN
1989 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

اهداف مجله

مجله بازاریابی بین المللی غذا و تجارت کشاورزی یک مجله به موقع است که به عنوان یک انجمن برای تبادل و انتشار دانش و تجربیات بازاریابی مواد غذایی و کشاورزی در مقیاس بین المللی عمل می کند. این مجله که برای مطالعه ویژگی‌ها و عملکرد سیستم‌های بازاریابی مواد غذایی و کشاورزی در سراسر جهان طراحی شده است، به طور انتقادی مسائل بازاریابی را در کل زنجیره کسب‌وکار غذایی رایج در نقاط مختلف جهان با استفاده از یک سیستم و رویکرد بین‌فرهنگی/ملی برای توضیح این موضوع بررسی می‌کند. بسیاری از جنبه های بازاریابی مواد غذایی محققان، شاغلین و سیاستگذاران عمومی اطلاعات به روز و روشنگری - هم توصیفی و هم تحلیلی - را در مورد تئوری و عمل بازاریابی بین المللی غذا و تجارت کشاورزی به اشتراک می گذارند. عملی و آموزنده، مجله بازاریابی بین المللی غذا و تجارت کشاورزی متخصصان بازاریابی مواد غذایی را قادر می سازد تا با افزایش درک ما از عملکردها، نهادها و محیط اعضای سیستم بازاریابی مواد غذایی و فرآیندها و همچنین تعامل بین آنها در چندین مرحله تصمیمات بازاریابی آگاهانه اتخاذ کنند. محیط های کشور مجله بازاریابی بین‌المللی غذا و تجارت کشاورزی منبعی ضروری برای همه کسانی است که در برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌ها و رویه‌های بازاریابی مواد غذایی و کشاورزی در سطح بین‌المللی، مانند شرکت‌های تجاری مواد غذایی، ادارات دولتی مواد غذایی، آژانس‌ها و مؤسسات، و مؤسسات مالی دخیل هستند. و آژانس های پولی این مجله برای دانشگاهیان، محققین، متخصصان و مشاوران بازاریابی مواد غذایی و کشاورزی، اقتصاد، مدیریت بازرگانی، علوم غذایی و تغذیه ارزشمند خواهد بود. مجله بازاریابی بین‌المللی غذا و تجارت کشاورزی، که یک نشریه مدیریتی است، مسائل معاصر بازاریابی مواد غذایی را در مورد مصرف‌کنندگان، خرده‌فروشان، عمده‌فروشان، پردازنده‌ها، مونتاژکنندگان و کشاورزی در سطوح بین‌المللی/فرهنگی بررسی می‌کند. تاکید تحریریه: تیم تحریریه موارد ارسالی با ویژگی های زیر را اولویت بندی می کند. 1) زمینه کافی در بازاریابی مواد غذایی شامل انگیزه، زمینه، مسائل، مفاهیم و تحلیل. 2) تئوری آکادمیک کافی و دانش موجود که از انگیزه، استدلال، اندازه گیری و تحلیل حمایت می کند. هدف این مجله انتشار مقالاتی است که از تئوری، دانش و روش‌های آکادمیک برای بررسی مسائل و پدیده‌های بازاریابی مواد غذایی استفاده می‌کنند و کمک‌های مادی به گسترش یادگیری و عمل بازاریابی غذا می‌کنند. 3) مشارکت در یادگیری و تمرین که فراتر از یک محصول واحد در یک کشور یا منطقه است. اگرچه در بسیاری از موارد، دامنه تجزیه و تحلیل یک محصول واحد برای یک کشور مناسب خواهد بود، اما باید یادگیری گسترده تر و عمومی تری وجود داشته باشد که دانشگاهیان و مدیرانی که در حال بازاریابی یا مطالعه یک محصول خاص نیستند، باید بتوانند آن را از مقاله حذف کنند. 4) منابع فعلی کافی از منابع باکیفیت که می تواند اطلاعات تکمیلی به روز را برای حمایت از کار، تحقیق و تصمیمات خوانندگان ارائه دهد. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات منتشر شده در مجله بازاریابی بین‌المللی غذا و تجارت کشاورزی بر اساس غربالگری اولیه ویرایشگر و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس که متخصص موضوع هستند، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106.   نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید