تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of International Marketing


آمریکا
کشور
۸٫۱۲۵
Impact Factor
1069-031X
ISSN
1547-7215
e-ISSN
1995 تا کنون
مدت فعالیت
American Marketing Association
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of International Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

JIM بر موضوعات بازاریابی در یک زمینه بین المللی تمرکز دارد. در JIM، بازاریابی بین‌المللی در دو حوزه کلی مفهوم‌سازی می‌شود: (1) بین‌المللی (یعنی زمانی که فعالیت‌های بازاریابی در خارج از مرزهای ملی اتفاق می‌افتد) یا (2) بین فرهنگی (یعنی زمانی که مقایسه‌های مربوط به موضوعات مرتبط با بازاریابی در سراسر مرزهای ملی انجام می‌شود). . هم ویراستار و هم داوران نسبت به مطالعاتی که در یکی از این دو حوزه کلی مناسب تلقی نمی‌شوند کمتر مثبت هستند (مثلاً مطالعه ادراک مصرف‌کنندگان چینی از مارک‌های چینی). اگر رویکردی خارج از دو حوزه کلی در یک مطالعه انجام شود، بر نویسندگان موظف است که اهمیت کار را در زمینه بازاریابی بین‌المللی به وضوح نشان دهند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید