| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of International Marketing
| آمریکا | کشور |
| ۸٫۱۲۵ | Impact Factor |
| 1069-031X | ISSN |
| 1547-7215 | e-ISSN |
| 1995 تا کنون | مدت فعالیت |
| American Marketing Association | ناشر |
| journals.sagepub.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of International Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
JIM بر موضوعات بازاریابی در یک زمینه بین المللی تمرکز دارد. در JIM، بازاریابی بینالمللی در دو حوزه کلی مفهومسازی میشود: (1) بینالمللی (یعنی زمانی که فعالیتهای بازاریابی در خارج از مرزهای ملی اتفاق میافتد) یا (2) بین فرهنگی (یعنی زمانی که مقایسههای مربوط به موضوعات مرتبط با بازاریابی در سراسر مرزهای ملی انجام میشود). . هم ویراستار و هم داوران نسبت به مطالعاتی که در یکی از این دو حوزه کلی مناسب تلقی نمیشوند کمتر مثبت هستند (مثلاً مطالعه ادراک مصرفکنندگان چینی از مارکهای چینی). اگر رویکردی خارج از دو حوزه کلی در یک مطالعه انجام شود، بر نویسندگان موظف است که اهمیت کار را در زمینه بازاریابی بینالمللی به وضوح نشان دهند.