نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of International Marketing
آمریکا | کشور |
۸٫۱۲۵ | Impact Factor |
1069-031X | ISSN |
1547-7215 | e-ISSN |
1995 تا کنون | مدت فعالیت |
American Marketing Association | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of International Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
JIM بر موضوعات بازاریابی در یک زمینه بین المللی تمرکز دارد. در JIM، بازاریابی بینالمللی در دو حوزه کلی مفهومسازی میشود: (1) بینالمللی (یعنی زمانی که فعالیتهای بازاریابی در خارج از مرزهای ملی اتفاق میافتد) یا (2) بین فرهنگی (یعنی زمانی که مقایسههای مربوط به موضوعات مرتبط با بازاریابی در سراسر مرزهای ملی انجام میشود). . هم ویراستار و هم داوران نسبت به مطالعاتی که در یکی از این دو حوزه کلی مناسب تلقی نمیشوند کمتر مثبت هستند (مثلاً مطالعه ادراک مصرفکنندگان چینی از مارکهای چینی). اگر رویکردی خارج از دو حوزه کلی در یک مطالعه انجام شود، بر نویسندگان موظف است که اهمیت کار را در زمینه بازاریابی بینالمللی به وضوح نشان دهند.