تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Knowledge Management


انگلستان
کشور
۸٫۱۸۲
Impact Factor
1367-3270
ISSN
1758-7484
e-ISSN
1997 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله مدیریت دانش (JKM) یک نشریه بررسی شده است که به تبادل آخرین تحقیقات دانشگاهی و اطلاعات عملی در مورد تمام جنبه های مدیریت دانش در طیف گسترده ای از سازمان ها (SMEs، شرکت های بزرگ، MNC ها، شرکت های جهانی) اختصاص دارد. این مجله تحقیقات و مطالعات نوآورانه، دقیق و بدیع را توسط همکاران دانشگاهی، تجاری و دولتی در مورد استراتژی‌ها، ابزارها، تکنیک‌ها و فناوری‌های مدیریت دانش منتشر می‌کند.

JKM تمام مسائل کلیدی در زمینه خود را پوشش می دهد از جمله:
-تدوین فرهنگ و استراتژی ارتباطی مناسب تئوری ها و عملکردهای مدیریت دانش
- ادغام مدیریت دانش استراتژیک و زیرساخت های دانش در موقعیت های مدیریت واقعی روزانه
-مدیریت جریان های دانش و کاربردهای عملی در سازمان های یادگیرنده
- سازماندهی اطلاعات و فناوری های بازیابی برای ارتقای کیفیت استفاده از دانش در شرکت های نوآور و جهانی
-پیوند دادن مدیریت دانش به ابتکارات عملکرد، تصمیمات مالی و مدیریت دارایی
-حفظ دانش - سرمایه انسانی و فکری
- استفاده از فناوری اطلاعات و سیستم ها برای توسعه مدیریت دانش در شرکت های نوآور
-پیوند دادن مدیریت دانش به سیستم های پشتیبانی تصمیم
- درک مدیریت دانش مشتری برای پشتیبانی از فرآیندهای بازاریابی
-ارتباط مدیریت دانش به سیستم های نوآوری، مسیرها و پیش بینی مدیریت فناورانه
- پردازش و درک اطلاعات کلان داده برای حمایت از تصمیم مدیریت
- اندازه گیری ارزش دانش از قبل در یک سازمان
-کشف آنچه فراتر از مدیریت دانش در سناریوهای سازمانی واقعی است

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید