| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Knowledge Management
| انگلستان | کشور |
| ۸٫۱۸۲ | Impact Factor |
| 1367-3270 | ISSN |
| 1758-7484 | e-ISSN |
| 1997 تا کنون | مدت فعالیت |
| Emerald Publishing | ناشر |
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Knowledge Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله مدیریت دانش (JKM) یک نشریه بررسی شده است که به تبادل آخرین تحقیقات دانشگاهی و اطلاعات عملی در مورد تمام جنبه های مدیریت دانش در طیف گسترده ای از سازمان ها (SMEs، شرکت های بزرگ، MNC ها، شرکت های جهانی) اختصاص دارد. این مجله تحقیقات و مطالعات نوآورانه، دقیق و بدیع را توسط همکاران دانشگاهی، تجاری و دولتی در مورد استراتژیها، ابزارها، تکنیکها و فناوریهای مدیریت دانش منتشر میکند.
JKM تمام مسائل کلیدی در زمینه خود را پوشش می دهد از جمله:
-تدوین فرهنگ و استراتژی ارتباطی مناسب تئوری ها و عملکردهای مدیریت دانش
- ادغام مدیریت دانش استراتژیک و زیرساخت های دانش در موقعیت های مدیریت واقعی روزانه
-مدیریت جریان های دانش و کاربردهای عملی در سازمان های یادگیرنده
- سازماندهی اطلاعات و فناوری های بازیابی برای ارتقای کیفیت استفاده از دانش در شرکت های نوآور و جهانی
-پیوند دادن مدیریت دانش به ابتکارات عملکرد، تصمیمات مالی و مدیریت دارایی
-حفظ دانش - سرمایه انسانی و فکری
- استفاده از فناوری اطلاعات و سیستم ها برای توسعه مدیریت دانش در شرکت های نوآور
-پیوند دادن مدیریت دانش به سیستم های پشتیبانی تصمیم
- درک مدیریت دانش مشتری برای پشتیبانی از فرآیندهای بازاریابی
-ارتباط مدیریت دانش به سیستم های نوآوری، مسیرها و پیش بینی مدیریت فناورانه
- پردازش و درک اطلاعات کلان داده برای حمایت از تصمیم مدیریت
- اندازه گیری ارزش دانش از قبل در یک سازمان
-کشف آنچه فراتر از مدیریت دانش در سناریوهای سازمانی واقعی است