تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Language Identity And Education



Journal Of Language Identity And Education

انگلستان
کشور
۱٫۳۷
Impact Factor
۲٫۳۰۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1534-8458
ISSN
1532-7701
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

ضریب تأثیر 2019: 1.436 2019 ضریب تأثیر 5 ساله: 1.363 رتبه: 55/187 (زبانشناسی) و 157/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Clarivate Analytics, Journal Citation Reports ®te7Score. زبان، هویت و آموزش یک انجمن بین المللی برای تحقیقات اصیل در مورد تقاطع زبان، هویت و آموزش در زمینه های جهانی و محلی است. ما علاقه مند به مطالعات میان رشته ای هستیم که بررسی می کند چگونه مسائل زبان بر هویت فردی و اجتماعی تأثیر می گذارد و با شیوه ها و سیاست های آموزشی تلاقی می کند. برای انتشار در JLIE، یک مطالعه باید تمرکز اصلی بر زبان‌های دوم، خارجی، اقلیت، میراث یا بومی (یا گویش‌های غیراستاندارد) و تلاقی آن‌ها با هویت و/یا آموزش داشته باشد. ما از انواع موضوعات، جهت گیری های نظری و رویکردهای روش شناختی (هم کیفی و هم کمی) استقبال می کنیم. ما به ویژه به موارد زیر علاقه مندیم: مطالعاتی که تفاوت های محسوسی را در زندگی زبان آموزان، معلمان و جوامع اقلیت زبان به طور گسترده تفسیر می کنند، برخلاف مقالات نظری برای استدلال نظریه. مطالعاتی که به این پرسش‌ها می‌پردازند که چگونه رویکردهای تک‌زبانه و تک‌فرهنگ‌گرایانه به آموزش، روابط قدرت موجود در جامعه را بازتولید می‌کنند و دامنه هویت‌هایی را که زبان‌آموزان و معلمان فردی می‌توانند برای خود ادعا کنند، محدود می‌کنند. مطالعاتی که پتانسیل رویکردهای چند زبانه و چندفرهنگی برای مقابله و به چالش کشیدن نیروهای اجتماعی موجود را برجسته می‌کند. مطالعات در مورد زبان و سیاست ها و رویکردهای آموزشی که به صراحت به ابعاد مختلف تنوع و حقوق زبانی در زمینه های آموزشی می پردازد. مطالعات انتقادی سیاست‌های سوادآموزی، توسعه بیسوادی، سیاست‌ها و شیوه‌هایی که بر دانش‌آموزان اقلیت زبانی یا سایر زبان‌آموزان زبان دوم تأثیر می‌گذارند. تحقیق در مورد نوآوری ها یا اثربخشی مدل های مختلف برنامه آموزش زبان (به عنوان مثال انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL)، آموزش دو زبانه، آموزش دو زبانه، آموزش زبان بومی، آموزش زبان میراثی، آموزش زبان خارجی/جهانی، یادگیری تلفیقی محتوا و زبان (CLIL)، آموزش محتوی-حوزه ای، و غیره. تحقیق در مورد رابطه بین اجتماعی شدن زبانی و فرهنگی محلی/خانه با تحصیل؛ مطالعات انتقادی در مورد سوگیری زبانی در شیوه های تحصیلی؛ تحقیق در مورد شیوه های آموزشی که برابری آموزشی را برای جمعیت های دانش آموزان متنوع از نظر زبانی ترویج می کند. مطالعات خاص گروه اقلیت زبانی در مورد نیازها/مسائل خاص و سیاست‌ها و شیوه‌های آموزشی مؤثر. از بافت محلی ce: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید