نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Language Identity And Education
انگلستان | کشور |
۱٫۳۷ | Impact Factor |
۲٫۳۰۷ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1534-8458 | ISSN |
1532-7701 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ضریب تأثیر 2019: 1.436 2019 ضریب تأثیر 5 ساله: 1.363 رتبه: 55/187 (زبانشناسی) و 157/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Clarivate Analytics, Journal Citation Reports ®te7Score. زبان، هویت و آموزش یک انجمن بین المللی برای تحقیقات اصیل در مورد تقاطع زبان، هویت و آموزش در زمینه های جهانی و محلی است. ما علاقه مند به مطالعات میان رشته ای هستیم که بررسی می کند چگونه مسائل زبان بر هویت فردی و اجتماعی تأثیر می گذارد و با شیوه ها و سیاست های آموزشی تلاقی می کند. برای انتشار در JLIE، یک مطالعه باید تمرکز اصلی بر زبانهای دوم، خارجی، اقلیت، میراث یا بومی (یا گویشهای غیراستاندارد) و تلاقی آنها با هویت و/یا آموزش داشته باشد. ما از انواع موضوعات، جهت گیری های نظری و رویکردهای روش شناختی (هم کیفی و هم کمی) استقبال می کنیم. ما به ویژه به موارد زیر علاقه مندیم: مطالعاتی که تفاوت های محسوسی را در زندگی زبان آموزان، معلمان و جوامع اقلیت زبان به طور گسترده تفسیر می کنند، برخلاف مقالات نظری برای استدلال نظریه. مطالعاتی که به این پرسشها میپردازند که چگونه رویکردهای تکزبانه و تکفرهنگگرایانه به آموزش، روابط قدرت موجود در جامعه را بازتولید میکنند و دامنه هویتهایی را که زبانآموزان و معلمان فردی میتوانند برای خود ادعا کنند، محدود میکنند. مطالعاتی که پتانسیل رویکردهای چند زبانه و چندفرهنگی برای مقابله و به چالش کشیدن نیروهای اجتماعی موجود را برجسته میکند. مطالعات در مورد زبان و سیاست ها و رویکردهای آموزشی که به صراحت به ابعاد مختلف تنوع و حقوق زبانی در زمینه های آموزشی می پردازد. مطالعات انتقادی سیاستهای سوادآموزی، توسعه بیسوادی، سیاستها و شیوههایی که بر دانشآموزان اقلیت زبانی یا سایر زبانآموزان زبان دوم تأثیر میگذارند. تحقیق در مورد نوآوری ها یا اثربخشی مدل های مختلف برنامه آموزش زبان (به عنوان مثال انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL)، آموزش دو زبانه، آموزش دو زبانه، آموزش زبان بومی، آموزش زبان میراثی، آموزش زبان خارجی/جهانی، یادگیری تلفیقی محتوا و زبان (CLIL)، آموزش محتوی-حوزه ای، و غیره. تحقیق در مورد رابطه بین اجتماعی شدن زبانی و فرهنگی محلی/خانه با تحصیل؛ مطالعات انتقادی در مورد سوگیری زبانی در شیوه های تحصیلی؛ تحقیق در مورد شیوه های آموزشی که برابری آموزشی را برای جمعیت های دانش آموزان متنوع از نظر زبانی ترویج می کند. مطالعات خاص گروه اقلیت زبانی در مورد نیازها/مسائل خاص و سیاستها و شیوههای آموزشی مؤثر. از بافت محلی ce: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.