تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Legal Education


آمریکا
کشور
0022-2208
ISSN
0022-2208
e-ISSN
1988 و 1996 تا 2019
مدت فعالیت
Association of America Law Schools
ناشر
jle.aals.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

فصلنامه ژورنال آموزش حقوقی، JLE، که از سال 1948 منتشر می شود، بدون هیچ هزینه ای در اختیار اساتید تمام وقت مدارس عضو از طریق وست و انتشارات بنیاد، که مجله را چاپ می کنند، در دسترس قرار می گیرد. مجله به مدت چند سال توسط هیئت علمی یک مدرسه یا مدارس عضو ویرایش می شود. در حال حاضر، دانشکده حقوق دانشگاه نورث ایسترن و دانشگاه آمریکایی، کالج حقوق واشنگتن، رهبری تحریریه و همچنین پشتیبانی اداری و مالی را ارائه می کنند. AALS برخی از پشتیبانی های مالی و پستی را ارائه می دهد. هیئت تحریریه ای متشکل از 12 عضو هیئت علمی، ارسالی ها را بررسی می کند و مشاوره خط مشی ارائه می دهد.

این مجله به موضوعاتی می پردازد که معلمان حقوقی با آن مواجه هستند، از جمله توسعه برنامه درسی، روش های تدریس و بورس تحصیلی، و به عنوان یک خروجی برای حوزه های نوظهور بورسیه و تدریس عمل می کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید