نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Legal History
انگلستان | کشور |
0144-0365 | ISSN |
1744-0564 | e-ISSN |
1980 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Legal History ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تاریخ حقوقی، که در سال 1980 تأسیس شد، تنها مجله بریتانیایی است که صرفاً به تاریخچه حقوقی می پردازد. این نشریه مقالاتی را به زبان انگلیسی در مورد منابع و توسعه قانون کامن لا، چه در جزایر بریتانیا و چه در خارج از آن، در مورد تاریخ قوانین ایرلند، اسکاتلند، و ولز، و در مورد حقوق روم و سنت حقوقی اروپا منتشر می کند. بخشی برای یادداشتهای تحقیقاتی کوتاهتر، مقالات مروری، و بخش وسیعی از بررسیهای ادبیات اخیر وجود دارد. موجود در فهرست استنادات هنر و علوم انسانی ® بررسی همتایان همه دستنوشتههای ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار میگیرند، و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، داوران متخصص مستقل و ناشناس به بررسی دوسوکور همتایان میپردازند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.