تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Literary Semantics


آلمان
کشور
0341-7638
ISSN
1613-3838
e-ISSN
1972 تا کنون
مدت فعالیت
Walter de Gruyter
ناشر
www.degruyter.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی AHCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Arts & Humanities نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

هدف مجله معناشناسی ادبی تمرکز تلاش‌های زبان‌شناسی نظری بر متونی است که به طور سنتی به عنوان «ادبی» طبقه‌بندی می‌شوند، با این باور که چنین متون دغدغه‌ای مرکزی و نه حاشیه‌ای زبان‌شناسی هستند.

مجله معناشناسی ادبی، که توسط تروور ایتون در سال 1972 تأسیس شد و به مدت سی سال توسط او ویرایش شد، پیشگام و تشویق به تحقیق در مورد روابط بین زبان‌شناسی و ادبیات بوده است. به طور گسترده توسط زبان شناسان نظری و کاربردی، روایت شناسان، شاعران، فیلسوفان و روانشناسان خوانده می شود. JLS مقالاتی را در مورد تمام جنبه های معناشناسی ادبی منتشر می کند.

دامنه به جای دکترینری فراگیر است. این مجله مقالاتی با ماهیت فلسفی یا نظری منتشر می کند که تلاش می کند درک ما از ساختارها، پویایی ها و مفاهیم متون ادبی را ارتقا بخشد. این شامل مقالاتی است که مطالعه ادبیات را به رشته‌های دیگر مانند روان‌شناسی، فیزیولوژی عصبی، ریاضیات و تاریخ مرتبط می‌کند، و همچنین مقالاتی که به مشکلات آموزشی ذاتی در مطالعه ادبیات می‌پردازند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید