نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal of Marketing Channels
آمریکا | کشور |
1046-669X | ISSN |
1540-7039 | e-ISSN |
1991 تا 2017 | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Marketing Channels ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله کانال های بازاریابی اولین و تنها مجله بازاریابی حرفه ای است که به طور انحصاری بر روی سیستم های توزیع، استراتژی و مدیریت تمرکز دارد. این مجله اهمیت رو به رشد توزیع را به عنوان یک متغیر استراتژیک کلیدی در مدیریت بازاریابی می شناسد. در واقع، اگر به طور واقع بینانه به متغیرهای استراتژی اصلی آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، ترفیع و توزیع) نگاه کنیم، اکنون بیشترین پتانسیل برای دستیابی به مزیت رقابتی در توزیع نهفته است.
دلیل؟ انتقال سریع فناوری حفظ مزایای محصول را به طور فزاینده ای دشوار کرده است. عملیاتهای بینالمللی که به دنبال هزینههای پایینتر هستند، حفظ مزیتهای قیمتی را بسیار سختتر کردهاند، زیرا به نظر میرسد همه «بازیهای مشابهی» انجام میدهند. حتی تبلیغات، که به شدت به تبلیغات رسانه های جمعی متکی است، به نبردی تبدیل شده است که چه کسی می تواند بیشترین پول را خرج کند. اما توزیع همچنان مرز جدیدی برای رقابت موفقیت آمیز ارائه می دهد، به خصوص اگر تأکید بر طراحی و مدیریت سیستم های کانال بازاریابی برتر برای ارائه خدمات عالی به مشتریان باشد. مزیت رقابتی که از طریق توزیع بهتر به دست می آید به راحتی توسط رقابت کپی نمی شود و از این رو به یک مزیت رقابتی پایدار درازمدت تبدیل می شود.
با این حال، طراحی سیستم های کانال بازاریابی بهینه، تدوین استراتژی های توزیع نوآورانه، و مدیریت موثر سیستم های کانال بازاریابی، کار ساده ای نیست. در واقع، برای رویارویی با این چالش ها، به ویژه با توجه به نقش رقابتی رو به رشد و سرعت سریع بازاریابی مبتنی بر وب، تخصص بازاریابی حرفه ای بسیار بالا مورد نیاز است.
مجله کانال های بازاریابی به ارائه دانش و ابزارهای مورد نیاز برای توسعه سیستم های توزیع برتر، استراتژی ها و مدیریت کمک می کند. مقامات برجسته از سراسر جهان به روزترین و عمیق ترین تفکر، تحلیل و تحقیق در مورد این موضوعات را در این فصلنامه بین المللی داور ارائه می دهند.