تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal of Marketing Channels


آمریکا
کشور
1046-669X
ISSN
1540-7039
e-ISSN
1991 تا 2017
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Marketing Channels ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله کانال های بازاریابی اولین و تنها مجله بازاریابی حرفه ای است که به طور انحصاری بر روی سیستم های توزیع، استراتژی و مدیریت تمرکز دارد. این مجله اهمیت رو به رشد توزیع را به عنوان یک متغیر استراتژیک کلیدی در مدیریت بازاریابی می شناسد. در واقع، اگر به طور واقع بینانه به متغیرهای استراتژی اصلی آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، ترفیع و توزیع) نگاه کنیم، اکنون بیشترین پتانسیل برای دستیابی به مزیت رقابتی در توزیع نهفته است.

دلیل؟ انتقال سریع فناوری حفظ مزایای محصول را به طور فزاینده ای دشوار کرده است. عملیات‌های بین‌المللی که به دنبال هزینه‌های پایین‌تر هستند، حفظ مزیت‌های قیمتی را بسیار سخت‌تر کرده‌اند، زیرا به نظر می‌رسد همه «بازی‌های مشابهی» انجام می‌دهند. حتی تبلیغات، که به شدت به تبلیغات رسانه های جمعی متکی است، به نبردی تبدیل شده است که چه کسی می تواند بیشترین پول را خرج کند. اما توزیع همچنان مرز جدیدی برای رقابت موفقیت آمیز ارائه می دهد، به خصوص اگر تأکید بر طراحی و مدیریت سیستم های کانال بازاریابی برتر برای ارائه خدمات عالی به مشتریان باشد. مزیت رقابتی که از طریق توزیع بهتر به دست می آید به راحتی توسط رقابت کپی نمی شود و از این رو به یک مزیت رقابتی پایدار درازمدت تبدیل می شود.

با این حال، طراحی سیستم های کانال بازاریابی بهینه، تدوین استراتژی های توزیع نوآورانه، و مدیریت موثر سیستم های کانال بازاریابی، کار ساده ای نیست. در واقع، برای رویارویی با این چالش ها، به ویژه با توجه به نقش رقابتی رو به رشد و سرعت سریع بازاریابی مبتنی بر وب، تخصص بازاریابی حرفه ای بسیار بالا مورد نیاز است.

مجله کانال های بازاریابی به ارائه دانش و ابزارهای مورد نیاز برای توسعه سیستم های توزیع برتر، استراتژی ها و مدیریت کمک می کند. مقامات برجسته از سراسر جهان به روزترین و عمیق ترین تفکر، تحلیل و تحقیق در مورد این موضوعات را در این فصلنامه بین المللی داور ارائه می دهند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید