تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Journal of Marketing Communications



Journal of Marketing Communications

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1352-7266
ISSN
1466-4445
e-ISSN
1995 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Marketing Communications ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله ارتباطات بازاریابی یک مجله با داوری دوسوکور است که به انتشار مقالات تحقیقاتی و اطلاعات مربوط به تمام جنبه های بازاریابی و ارتباطات شرکتی، برندسازی شرکتی و مرتبط با محصول، و مدیریت تبلیغات اختصاص دارد. این کانالی برای بحث در مورد موضوعاتی مانند مدیریت ارتباط با مشتری، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، همراه با مبانی رفتاری ارتباطات بازاریابی و مدیریت تبلیغات است. این مجله همچنین مقالاتی را در زمینه بازاریابی داخلی و حوزه ارتباطات شرکتی در نظر خواهد گرفت. موضوعاتی که مجله پوشش می دهد عبارتند از: ارتباطات بازاریابی - ارتباطات از طریق هر یک یا همه عناصر آمیخته بازاریابی. روش(های) عناصر آمیخته بازاریابی برای اهداف ارتباطی در فرآیند برنامه ریزی بازاریابی به هم مرتبط و عملیاتی می شوند. حوزه عمومی ارتباطات شرکتی به عنوان مرتبط با توسعه برنامه های ارتباطی طراحی شده برای تأثیرگذاری بر حمایت و روابط با گروه های مختلف ذینفع است. عناصر تبلیغاتی - این نه تنها شامل رشته های تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی بازاریابی و فروش شخصی می شود، بلکه شامل بازاریابی مستقیم، حمایت مالی و ارتباطات اینترنتی نیز می شود. مدیریت تبلیغاتی از نظر توسعه استراتژی، اجرا و ارزیابی. مکانیسم یا فرآیند توسعه راهبردهای ارتباطی مؤثر از طریق مطالعات موردی خاص. مبانی رفتاری ارتباطات بازاریابی و مدیریت تبلیغات شامل نشانه‌شناسی، رفتار مصرف‌کننده، نگرش‌ها و متقاعدسازی، عوامل منبع و پیام، انتشار نوآوری و پذیرش. اثرات تغییر شرایط محیطی بر ارتباطات بازاریابی و استراتژی تبلیغاتی - تخصیص بودجه، پیام ها و وسایل رسانه ای اتخاذ شده. مسائلی مانند ارزش ویژه برند، سرمایه گذاری برند، بازاریابی و عملکرد برند، ROI ارتباطات بازاریابی، نقش تحقیق در ارتباطات بازاریابی، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بازاریابی رابطه مند، و فعالیت های بازاریابی آنلاین و آفلاین. نمونه هایی از شرکت های معتبر یا نوآورانه یا تمرین های آموزشی در رابطه با فعالیت های ارتباطی بازاریابی یا مدیریت تبلیغاتی. ارتباطات شرکتی و رابط آن با ارتباطات بازاریابی خط مشی بررسی همتایان همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار، و بررسی دوسوکور توسط دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید