نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal of Marketing Communications
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1352-7266 | ISSN |
1466-4445 | e-ISSN |
1995 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Marketing Communications ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله ارتباطات بازاریابی یک مجله با داوری دوسوکور است که به انتشار مقالات تحقیقاتی و اطلاعات مربوط به تمام جنبه های بازاریابی و ارتباطات شرکتی، برندسازی شرکتی و مرتبط با محصول، و مدیریت تبلیغات اختصاص دارد. این کانالی برای بحث در مورد موضوعاتی مانند مدیریت ارتباط با مشتری، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، همراه با مبانی رفتاری ارتباطات بازاریابی و مدیریت تبلیغات است. این مجله همچنین مقالاتی را در زمینه بازاریابی داخلی و حوزه ارتباطات شرکتی در نظر خواهد گرفت. موضوعاتی که مجله پوشش می دهد عبارتند از: ارتباطات بازاریابی - ارتباطات از طریق هر یک یا همه عناصر آمیخته بازاریابی. روش(های) عناصر آمیخته بازاریابی برای اهداف ارتباطی در فرآیند برنامه ریزی بازاریابی به هم مرتبط و عملیاتی می شوند. حوزه عمومی ارتباطات شرکتی به عنوان مرتبط با توسعه برنامه های ارتباطی طراحی شده برای تأثیرگذاری بر حمایت و روابط با گروه های مختلف ذینفع است. عناصر تبلیغاتی - این نه تنها شامل رشته های تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی بازاریابی و فروش شخصی می شود، بلکه شامل بازاریابی مستقیم، حمایت مالی و ارتباطات اینترنتی نیز می شود. مدیریت تبلیغاتی از نظر توسعه استراتژی، اجرا و ارزیابی. مکانیسم یا فرآیند توسعه راهبردهای ارتباطی مؤثر از طریق مطالعات موردی خاص. مبانی رفتاری ارتباطات بازاریابی و مدیریت تبلیغات شامل نشانهشناسی، رفتار مصرفکننده، نگرشها و متقاعدسازی، عوامل منبع و پیام، انتشار نوآوری و پذیرش. اثرات تغییر شرایط محیطی بر ارتباطات بازاریابی و استراتژی تبلیغاتی - تخصیص بودجه، پیام ها و وسایل رسانه ای اتخاذ شده. مسائلی مانند ارزش ویژه برند، سرمایه گذاری برند، بازاریابی و عملکرد برند، ROI ارتباطات بازاریابی، نقش تحقیق در ارتباطات بازاریابی، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بازاریابی رابطه مند، و فعالیت های بازاریابی آنلاین و آفلاین. نمونه هایی از شرکت های معتبر یا نوآورانه یا تمرین های آموزشی در رابطه با فعالیت های ارتباطی بازاریابی یا مدیریت تبلیغاتی. ارتباطات شرکتی و رابط آن با ارتباطات بازاریابی خط مشی بررسی همتایان همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار، و بررسی دوسوکور توسط دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.