تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Marketing For Higher Education



Journal Of Marketing For Higher Education

آمریکا
کشور
۳٫۱۵۶
Impact Factor
۴٫۷۲۶
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0884-1241
ISSN
1540-7144
e-ISSN
1988 تا 1991 و 1993 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ژورنال بازاریابی برای آموزش عالی یک مجله بین المللی معتبر و دوسوکور است که مقالات تحقیقاتی و مروری اصلی را منتشر می کند. از سال 1988 مقالاتی در زمینه بازاریابی آموزش عالی منتشر می کند و از نظر بین المللی با خوانندگان و مقالاتی از سراسر جهان است. مجله بازاریابی برای آموزش عالی یک مجله چند رشته‌ای است و از مقالات همه رشته‌های اصلی مرتبط با بازاریابی آموزش عالی استقبال می‌کند. هدف این مجله انتشار: مقالات چالش برانگیز در زمینه بازاریابی آموزش عالی، اخلاق بازاریابی، بازاریابی خدمات، رفتار مصرف کننده، معضلات اقتصادی و سیاست از سراسر جهان است که به نظریه انتقادی و تحقیقات تجربی کمک می کند که بحث را تحریک می کند و دانش را در این زمینه توسعه می دهد. مقاله‌هایی درباره جنبه‌های کلیدی رابط بین بازارها و آموزش عالی، که هدف آن ارائه یک انجمن مهم برای ارزیابی تئوری، عمل و اخلاق است که در آن بازاریابی در آموزش عالی، در سطح ملی و بین‌المللی نقشی ایفا می‌کند. مقالاتی که به طور انتقادی با موضوعات نظری و تجربی درگیر هستند که از طیف وسیعی از دیدگاه‌های ممکن در زمینه بازارها، بازاریابی، اخلاق و آموزش عالی استخراج شده‌اند. اهداف مجله به شرح زیر است: ایجاد پل بین رشته های بازاریابی و آموزش عالی و پرداختن به موضوعات، بحث ها و یافته های تحقیقاتی نوظهور در مورد نقشی که بازاریابی در سیاست گذاری و مدیریت دانشگاه ها در سراسر جهان ایفا می کند. بررسی، ارزیابی و تحلیل انتقادی مدیریت کلی عملکرد بازاریابی در موسسات آموزش عالی با تمرکز ویژه بر موضوعات مورد توجه سیاستگذاران و مدیران ارشد در مؤسسات آموزش عالی. برای انتشار نتایج تحقیقات تجربی دقیق و مرتبط با تمام جنبه های بازاریابی آموزش عالی. انتشار مقالات گفتمانی در مورد نظریه انتقادی، تحولات مفهومی، و نقد بازاریابی آموزش عالی و تشویق پاسخ‌ها و بحث در مورد مقالات. فراهم آوردن وسیله ای برای پیشرفت دانش و بحث در زمینه بازاریابی آموزش عالی و تحریک تحقیقات بیشتر در این زمینه. بحث و نظریه پردازی در مورد نقش بازاریابی به عنوان یک جهت گیری مدیریت در موسسات آموزش عالی در سراسر جهان. بیانیه بررسی همتایان  Journal of Marketing for Education Higher  یک مجله بین‌المللی با داوری است که مشارکت‌های تحقیقاتی با کیفیت بالا و اصلی را به دانش علمی منتشر می‌کند. همه دستنوشته‌های ارسالی منوط به ارزیابی اولیه توسط ویراستار هستند و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی می‌شوند. همه بررسی‌های همتا دوسو کور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید