نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Marketing For Higher Education
آمریکا | کشور |
۳٫۱۵۶ | Impact Factor |
۴٫۷۲۶ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0884-1241 | ISSN |
1540-7144 | e-ISSN |
1988 تا 1991 و 1993 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ژورنال بازاریابی برای آموزش عالی یک مجله بین المللی معتبر و دوسوکور است که مقالات تحقیقاتی و مروری اصلی را منتشر می کند. از سال 1988 مقالاتی در زمینه بازاریابی آموزش عالی منتشر می کند و از نظر بین المللی با خوانندگان و مقالاتی از سراسر جهان است. مجله بازاریابی برای آموزش عالی یک مجله چند رشتهای است و از مقالات همه رشتههای اصلی مرتبط با بازاریابی آموزش عالی استقبال میکند. هدف این مجله انتشار: مقالات چالش برانگیز در زمینه بازاریابی آموزش عالی، اخلاق بازاریابی، بازاریابی خدمات، رفتار مصرف کننده، معضلات اقتصادی و سیاست از سراسر جهان است که به نظریه انتقادی و تحقیقات تجربی کمک می کند که بحث را تحریک می کند و دانش را در این زمینه توسعه می دهد. مقالههایی درباره جنبههای کلیدی رابط بین بازارها و آموزش عالی، که هدف آن ارائه یک انجمن مهم برای ارزیابی تئوری، عمل و اخلاق است که در آن بازاریابی در آموزش عالی، در سطح ملی و بینالمللی نقشی ایفا میکند. مقالاتی که به طور انتقادی با موضوعات نظری و تجربی درگیر هستند که از طیف وسیعی از دیدگاههای ممکن در زمینه بازارها، بازاریابی، اخلاق و آموزش عالی استخراج شدهاند. اهداف مجله به شرح زیر است: ایجاد پل بین رشته های بازاریابی و آموزش عالی و پرداختن به موضوعات، بحث ها و یافته های تحقیقاتی نوظهور در مورد نقشی که بازاریابی در سیاست گذاری و مدیریت دانشگاه ها در سراسر جهان ایفا می کند. بررسی، ارزیابی و تحلیل انتقادی مدیریت کلی عملکرد بازاریابی در موسسات آموزش عالی با تمرکز ویژه بر موضوعات مورد توجه سیاستگذاران و مدیران ارشد در مؤسسات آموزش عالی. برای انتشار نتایج تحقیقات تجربی دقیق و مرتبط با تمام جنبه های بازاریابی آموزش عالی. انتشار مقالات گفتمانی در مورد نظریه انتقادی، تحولات مفهومی، و نقد بازاریابی آموزش عالی و تشویق پاسخها و بحث در مورد مقالات. فراهم آوردن وسیله ای برای پیشرفت دانش و بحث در زمینه بازاریابی آموزش عالی و تحریک تحقیقات بیشتر در این زمینه. بحث و نظریه پردازی در مورد نقش بازاریابی به عنوان یک جهت گیری مدیریت در موسسات آموزش عالی در سراسر جهان. بیانیه بررسی همتایان Journal of Marketing for Education Higher یک مجله بینالمللی با داوری است که مشارکتهای تحقیقاتی با کیفیت بالا و اصلی را به دانش علمی منتشر میکند. همه دستنوشتههای ارسالی منوط به ارزیابی اولیه توسط ویراستار هستند و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی میشوند. همه بررسیهای همتا دوسو کور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.