تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Marketing


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
۹٫۴۶۲
Impact Factor
0022-2429
ISSN
1547-7185
e-ISSN
1969 و 1971 و 1973 و 1977 و 1979 تا 1981 و 1995 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
www.ama.org
سایت مجله
Journal Of Marketing

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله بازاریابی (JM) دانشی را در مورد سؤالات بازاریابی در دنیای واقعی که برای محققان، مربیان، مدیران، سیاست گذاران، مصرف کنندگان و سایر ذینفعان اجتماعی در سراسر جهان مفید است، توسعه و منتشر می کند. این بهترین خروجی برای بورسیه بازاریابی اساسی است. JM از زمان تأسیس خود در سال 1936 نقش مهمی در شکل دادن به محتوا و مرزهای رشته بازاریابی ایفا کرده است.

هدف تحریریه
هدف اصلی ویراستاری JM انتشار تاثیرگذارترین و پیشروترین تحقیقات اساسی در رشته بازاریابی است. این با اهداف تأسیس مجله بیان می شود: (1) پیشرفت علم و عمل بازاریابی (برای ایجاد تفاوت با افزودن به آنچه در مورد پدیده های بازاریابی می دانیم و تغییر نحوه مطالعه و تمرین بازاریابی). و (2) برای خدمت به عنوان پلی بین علمی و عملی، که هر یک از آنها سهمی حیاتی در آنچه در طرف دیگر اتفاق می افتد دارد. JM متعهد به انتشار مقالاتی با بالاترین کیفیت است که بدون توجه به موضوع، تئوری، روش یا سطح تحلیل، پتانسیل پیشرفت تئوری و عمل بازاریابی را دارند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید