نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Mathematics Teacher Education
هلند | کشور |
۲٫۲۹۸ | Impact Factor |
۲٫۸۹۳ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
1386-4416 | ISSN |
1573-1820 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Mathematics Teacher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش معلمان ریاضیات (JMTE) به تحقیق در مورد آموزش معلمان ریاضیات و توسعه تدریسی اختصاص دارد که دانش آموزان را در یادگیری موفق ریاضیات تشویق می کند. JMTE بر تمام مراحل رشد حرفه ای معلمان ریاضیات و معلمان مربیان تمرکز می کند و به عنوان یک انجمن برای در نظر گرفتن تأثیرات نهادی، اجتماعی و فرهنگی که بر یادگیری معلمان و در نهایت دانش آموزان آنها تأثیر می گذارد، عمل می کند. تحلیلهای انتقادی برنامههای خاص، ابتکارات توسعه، فناوری، ارزیابی، آموزش جمعیتهای مختلف و موضوعات خطمشی، از آنجایی که این موضوعات با محورهای اصلی مجله مرتبط هستند، استقبال میشود. همه مقالات با دقت داوری می شوند. مقالات را می توان به یکی از سه بخش JMTE به شرح زیر ارسال کرد:
مقالات پژوهشی: این مقالات باید منعکس کننده کانون های اصلی مجله مشخص شده در بالا باشند و باید بیشتر از منافع محلی یا ملی باشند. آموزش معلمان ریاضی در سراسر جهان: این مقالات بر برنامه ها و موضوعات مهم ملی تمرکز دارند که می توانند مورد علاقه یا علاقه گسترده تر باشند. تفسیر خواننده: اینها مشارکت های کوتاهی هستند. به عنوان مثال، ارائه پاسخ به مقاله منتشر شده در JMTE یا توسعه یک ایده نظری. نویسندگان باید به وضوح قسمتی را که مقاله را به آن ارسال می کنند، بیان کنند. به عنوان راهنمایی کلی، مقالات معمولاً نباید از طول کلمات زیر بیشتر شود: (1) 10000 کلمه. (2) 5000 کلمه؛ (3) 3000 کلمه. حداکثر طول کلمات شامل ارجاعات، ارقام، ضمائم، و غیره نمی شود. نقد گزارش ها یا کتاب هایی که به محورهای اصلی JMTE مربوط می شوند، به عنوان مناسب ظاهر می شوند.