تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Mathematics Teacher Education



Journal Of Mathematics Teacher Education

هلند
کشور
۲٫۲۹۸
Impact Factor
۲٫۸۹۳
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1386-4416
ISSN
1573-1820
e-ISSN
2005 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Mathematics Teacher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آموزش معلمان ریاضیات (JMTE) به تحقیق در مورد آموزش معلمان ریاضیات و توسعه تدریسی اختصاص دارد که دانش آموزان را در یادگیری موفق ریاضیات تشویق می کند. JMTE بر تمام مراحل رشد حرفه ای معلمان ریاضیات و معلمان مربیان تمرکز می کند و به عنوان یک انجمن برای در نظر گرفتن تأثیرات نهادی، اجتماعی و فرهنگی که بر یادگیری معلمان و در نهایت دانش آموزان آنها تأثیر می گذارد، عمل می کند. تحلیل‌های انتقادی برنامه‌های خاص، ابتکارات توسعه، فناوری، ارزیابی، آموزش جمعیت‌های مختلف و موضوعات خط‌مشی، از آنجایی که این موضوعات با محورهای اصلی مجله مرتبط هستند، استقبال می‌شود. همه مقالات با دقت داوری می شوند. مقالات را می توان به یکی از سه بخش JMTE به شرح زیر ارسال کرد:
مقالات پژوهشی: این مقالات باید منعکس کننده کانون های اصلی مجله مشخص شده در بالا باشند و باید بیشتر از منافع محلی یا ملی باشند. آموزش معلمان ریاضی در سراسر جهان: این مقالات بر برنامه ها و موضوعات مهم ملی تمرکز دارند که می توانند مورد علاقه یا علاقه گسترده تر باشند. تفسیر خواننده: اینها مشارکت های کوتاهی هستند. به عنوان مثال، ارائه پاسخ به مقاله منتشر شده در JMTE یا توسعه یک ایده نظری. نویسندگان باید به وضوح قسمتی را که مقاله را به آن ارسال می کنند، بیان کنند. به عنوان راهنمایی کلی، مقالات معمولاً نباید از طول کلمات زیر بیشتر شود: (1) 10000 کلمه. (2) 5000 کلمه؛ (3) 3000 کلمه. حداکثر طول کلمات شامل ارجاعات، ارقام، ضمائم، و غیره نمی شود. نقد گزارش ها یا کتاب هایی که به محورهای اصلی JMTE مربوط می شوند، به عنوان مناسب ظاهر می شوند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید