نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal Of Media Ethics
انگلستان | کشور |
۱٫۱۱۴ | Impact Factor |
۱٫۲۵۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
2373-6992 | ISSN |
2373-700X | e-ISSN |
2015 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Media Ethics: Exploring Questions of Media Morality ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
© 2017 تامسون رویترز، 2016 Journal Citations Report®، مجله اخلاق رسانهای را در ردههای ارتباطات (علوم اجتماعی) در رتبه 70 از 79 و در دستههای اخلاق (علوم اجتماعی) با ضریب تأثیر 0.419 رتبه 40 از 51 قرار میدهد. ضریب تأثیر پنج ساله: 0.742 ©2017 تامسون رویترز، 2016 گزارش های استنادی مجله® این مجله برجسته به تحریک و کمک به بحث های مستدل در مورد اخلاق و اخلاق رسانه ای در میان گروه های دانشگاهی و حرفه ای در شاخه ها و زیرشاخه های مختلف ارتباطات و اخلاق اختصاص دارد. مجله با پر کردن شکاف بین دانشگاهیان و متخصصان علاقه مند به مسائل مربوط به رسانه های جمعی، گفتگوهای سودمند متقابل را بین این دو گروه تحریک می کند. این مقاله مقالات اصلی را منتشر می کند که مبانی فلسفی تصمیمات، گزارش هایی از مطالعات تجربی، و جستجوها و بررسی های ادبیات مربوط به محتوای رسانه های جمعی و رفتار دست اندرکاران روزنامه نگاری، پخش، روابط عمومی، تبلیغات و سایر رشته های ارتباطات جمعی را بررسی می کند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.