تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Media Ethics



Journal Of Media Ethics

انگلستان
کشور
۱٫۱۱۴
Impact Factor
۱٫۲۵۹
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
2373-6992
ISSN
2373-700X
e-ISSN
2015 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

© 2017 تامسون رویترز، 2016 Journal Citations Report®، مجله اخلاق رسانه‌ای را در رده‌های ارتباطات (علوم اجتماعی) در رتبه 70 از 79 و در دسته‌های اخلاق (علوم اجتماعی) با ضریب تأثیر 0.419 رتبه 40 از 51 قرار می‌دهد. ضریب تأثیر پنج ساله: 0.742 ©2017 تامسون رویترز، 2016 گزارش های استنادی مجله® این مجله برجسته به تحریک و کمک به بحث های مستدل در مورد اخلاق و اخلاق رسانه ای در میان گروه های دانشگاهی و حرفه ای در شاخه ها و زیرشاخه های مختلف ارتباطات و اخلاق اختصاص دارد. مجله با پر کردن شکاف بین دانشگاهیان و متخصصان علاقه مند به مسائل مربوط به رسانه های جمعی، گفتگوهای سودمند متقابل را بین این دو گروه تحریک می کند. این مقاله مقالات اصلی را منتشر می کند که مبانی فلسفی تصمیمات، گزارش هایی از مطالعات تجربی، و جستجوها و بررسی های ادبیات مربوط به محتوای رسانه های جمعی و رفتار دست اندرکاران روزنامه نگاری، پخش، روابط عمومی، تبلیغات و سایر رشته های ارتباطات جمعی را بررسی می کند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید