تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Media Psychology-theories Methods And Applications


آلمان
کشور
۱٫۶۳۴
Impact Factor
1864-1105
ISSN
2151-2388
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Hogrefe Publishing
ناشر
us.hogrefe.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله روانشناسی رسانه (JMP) متعهد به انتشار مقالات اصلی و با کیفیت بالا است که طیف گسترده ای از تحقیقات روانشناسی رسانه را پوشش می دهد. این مجله با بررسی همتایان بر چگونگی انتخاب، استفاده و تجربه رسانه‌های مختلف توسط انسان‌ها و همچنین تأثیر رسانه‌ها (استفاده) بر شناخت‌ها، احساسات و رفتارهای آنها تمرکز دارد. آثار ارسالی باید به طور قابل ملاحظه ای وضعیت فعلی هنر را در سطح نظری و/یا تجربی ارتقا دهند. برای نام بردن از چند زمینه معمولی و حوزه‌های تحقیق، مجله روان‌شناسی رسانه دست‌نوشته‌هایی را در نظر می‌گیرد که به تحقیق در مورد سرگرمی، ارتباطات رایانه‌ای (از جمله رسانه‌های اجتماعی)، تعامل انسان و رایانه، آموزش الکترونیکی، رایانه و بازی‌های ویدیویی، مجازی می‌پردازد. محیط ها یا تبلیغات تا آنجایی که این کار با مفاهیم روان‌شناختی کاربردها و تأثیرات رسانه‌ها مرتبط است، این مجله برای تحقیق از رشته‌های همسایه نیز باز است. ارسال کار تطبیقی، به عنوان مثال، بین رسانه ای، بین جنسیتی، یا بین فرهنگی، تشویق می شود. علاوه بر این، ارسال‌ها شامل روش‌های تحلیل جایگزین مانند رویکرد بیزی مورد استقبال قرار می‌گیرد. از سال 1394 پیش ثبت نام طرح های پژوهشی نیز امکان پذیر خواهد بود. برای اطمینان از چرخه‌های کوتاه برای بازبینی دست‌نوشته و انتشار سریع، مجله روان‌شناسی رسانه به شدت بر ارتباطات الکترونیکی و تبادل اطلاعات تکیه دارد که از ارسال الکترونیکی شروع می‌شود و در کل فرآیند بررسی و تولید ادامه می‌یابد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید