تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Moral Education



Journal Of Moral Education

انگلستان
کشور
۲٫۲۲
Impact Factor
۲٫۰۰۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0305-7240
ISSN
1465-3877
e-ISSN
1971 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Moral Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آموزش اخلاقی (یک شرکت خیریه با مسئولیت محدود) یک انجمن بین رشته ای منحصر به فرد برای بحث و تجزیه و تحلیل تربیت اخلاقی و توسعه در طول عمر فراهم می کند. این مجله تحقیقات و ارسال‌های بین رشته‌ای را در سراسر علوم انسانی و علوم انسانی تشویق می‌کند که از طیفی از رویکردهای روش‌شناختی استفاده می‌کنند و جنبه‌های استدلال اخلاقی، احساسات اخلاقی، انگیزه و کنش اخلاقی را در زمینه‌های مختلف (مانند فرهنگی، جنسیت، خانواده، مدرسه، جامعه، اوقات فراغت، کار) و نقش ها (به عنوان مثال، والدین، معلم، دانش آموز، مدنی، حرفه ای). این مجله پیشنهادهایی را برای موضوعات خاص که به موضوعی مرتبط با این اهداف و دامنه می پردازد تشویق می کند. ما موارد ارسالی را تشویق می کنیم که شامل اما نه منحصراً مرتبط با: انسان شناسی اخلاق. آموزش ضد نژادپرستی؛ آموزش شخصیت؛ مطالعات دوران کودکی؛ شهروندی و آموزش مدنی؛ توسعه شناختی؛ مطالعات تعارض؛ نظریه انتقادی؛ مطالعات تنوع؛ رشد عاطفی؛ معرفت شناسی; اخلاق؛ خانواده، تحصیل؛ مطالعات جنسیتی؛ بین فرهنگی؛ آموزش بین المللی؛ مطالعات رهبری؛ پیشرفت اخلاقی؛ روانشناسی اخلاقی؛ چندفرهنگی؛ مطالعات صلح؛ رشد مثبت جوانان؛ آموزش اخلاق حرفه ای؛ یادگیری خدمات؛ توسعه اجتماعی؛ عدالت اجتماعی؛ رشد عاطفی اجتماعی؛ جامعه شناسی، تاریخ و سیاست تربیت اخلاقی. آموزش ارزش ها؛ مطالعات جوانان؛ مطالعات خرد. این مجله معمولاً مقالاتی (مثلاً در مورد موضوعات فلسفی، تاریخی یا مذهبی) را منتشر نمی کند که هیچ مؤلفه آموزشی یا رشدی در آنها نداشته باشد. خط مشی بررسی همتایان: تمام مقالات پژوهشی منتشر شده در این مجله، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. مجله اعتماد تربیت اخلاقی مجله اعتماد تربیت اخلاقی که در سال 1997-1997 تاسیس شد، یک موسسه خیریه است. طبق قانون اساسی آن، متولیان آن ساکنان بریتانیا هستند. آنها در حال حاضر عبارتند از: جیم کانروی (رئیس)، نیل فرگوسن (منشی/خزانه‌دار)، برایان گیتس، جانت اورچارد، مایکل ریس و مونیکا تیلور. متولیان توسط یک هیئت مشورتی بین المللی متشکل از دانش پژوهان دعوت شده حمایت می شوند. اهداف آن حمایت از فعالیت ها و تحقیقات نوآورانه و علمی با کیفیت بالا از جمله کار در توسعه اخلاقی، مدنی و آموزش شهروندی است. مطالعات از طیف وسیعی از دیدگاه‌های رشته‌ای و بین‌رشته‌ای از جمله روان‌شناسی، فلسفه، جامعه‌شناسی، مردم‌شناسی، اقتصاد، تاریخ و ادبیات تشویق می‌شوند (اما نه توسط آنها تمام شده است). درآمد Trust کاملاً از درآمد حاصل از مجله آموزش اخلاقی (JME) بدست می‌آید که مالک آن است. مجله یک انجمن بین رشته ای منحصر به فرد برای بحث و تجزیه و تحلیل تربیت اخلاقی و رشد در طول عمر فراهم می کند. مجله توسط یک ویراستار و تیمی از دستیاران سردبیر که توسط Trust منصوب می‌شوند و توسط یک هیئت تحریریه بین‌المللی پشتیبانی می‌شوند، اداره می‌شود. اکنون در چهل و پنجمین سال خود، مجله به صورت فصلی منتشر می شود. یک شماره در سال معمولاً بر یک موضوع خاص متمرکز است. دو سازمان بین المللی - انجمن آموزش اخلاقی (AME) و شبکه آسیا و اقیانوسیه برای آموزش اخلاقی (APNME) - وابسته به تراست هستند. اعضا JME را با نرخ اشتراک با تخفیف ویژه دریافت می کنند. نمایندگان رابطی بین این سازمان ها و تراست وجود دارد که از برخی از حضور و جلسات در کنفرانس های سالانه آنها حمایت می کند. به ویژه، تراست به طور مشترک از طرح کمک مالی AME حمایت می کند تا از حضور دانش پژوهان جوان حمایت کند. تراست در سال های اخیر به دنبال گسترش و تنوع بخشی به دامنه فعالیت های خود برای حمایت از آموزش اخلاقی و توسعه در بریتانیا و در سطح بین المللی بوده است. این کشور تعدادی از پروژه های تحقیقاتی را به تنهایی تأمین مالی کرده است و از سال 2015 با آکادمی بریتانیا برای تأمین مالی یک یا چند پروژه تحقیقاتی کوچک سالانه همکاری کرده است. اخیراً، سازماندهی کارگاه های بین المللی در مورد موضوعات مورد توجه جامعه آموزش اخلاق را آغاز کرده است. اعتماد دعوت به نظرات و پیشنهادات برای فعالیت های آینده در تربیت اخلاقی است. تماس: پروفسور جیم کانروی [email protected] نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید