نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Multilingual And Multicultural Development
انگلستان | کشور |
۲٫۸۱۴ | Impact Factor |
۲٫۸۴۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0143-4632 | ISSN |
1747-7557 | e-ISSN |
1980 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله توسعه چند زبانه و چندفرهنگی یک مجله بین رشته ای برای محققان با زمینه های مختلف علمی و جغرافیایی است. این به پوشش سطح کلان موضوعات در جامعه شناسی و روانشناسی اجتماعی زبان، و در زبان و سیاست فرهنگی، سیاست، برنامه ریزی و عمل مربوط می شود. نویسندگان تشویق می شوند که دیدگاه ناقص چندزبانگی را رد کنند و از این رو از عباراتی مانند زبان مادری، غیر بومی زبان اجتناب کنند و به جای آن از اصطلاحات خنثی مانند کاربر L1، کاربر LX استفاده کنند. این مجله از ارسالیها در مورد پیامدهای متعدد این مضامین گسترده استقبال میکند: برنامهریزی و سیاست زبان قومیت و ملیگرایی سیاست هویت (با نشانههای زبانی، مذهبی و سایر موارد) زبانها و فرهنگها در هم تنیده در میان زبان، فرهنگ و مذهب یادگیری زبان امکانات دوزبانه و چند زبانه برنامهها و سیاستهای چندفرهنگی و کثرتگرایی حقوق زبان (گروهی و فردی) خواندن و سواد هویت جمعی و «نشانگرهای» آن پویایی گروههای اقلیت مقررات آموزشی برای زبانها و فرهنگها زبانهای در خطر انقراض احساسات در افراد چند زبانه احساسات چندزبانه یادگیرنده مشارکتهایی که امکان تعمیم در میان تنظیمات را فراهم میکنند، به ویژه خوش آمدید، همانطور که بحث را در بافت اجتماعی و تاریخی گنجانده است. خطمشی بررسی همتایان همه دستنوشتههای ارسالی در معرض ارزیابی اولیه توسط ویراستار قرار میگیرند، و در صورت مناسب بودن برای بررسی بیشتر، توسط داوران متخصص مستقل و ناشناس بررسی میشوند. همه بررسیهای همتا دوسو کور است و ارسال به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts است. در جایی که ویراستار علاقه رقابتی با یک مقاله داشته باشد، آن مقاله به یک عضو هیئت مدیره/ویراستار وابسته اختصاص داده می شود که فرآیند بررسی را انجام می دهد. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.