تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Journal of Pedagogy


آلمان
کشور
1338-1563
ISSN
1338-2144
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Walter de Gruyter
ناشر
content.sciendo.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Pedagogy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله پداگوژی (JoP) تحقیقات آموزشی برجسته ای را از طیف گسترده ای از سنت های مفهومی، نظری و تجربی منتشر می کند. دیدگاه‌ها، نقدها و نظریه‌های متنوع مرتبط با آموزش - که به طور گسترده به عنوان آموزش و یادگیری هدفمند و سیاسی در بسیاری از فضاها، رشته‌ها و گفتمان‌ها مفهوم‌سازی شده‌اند - از سوی نویسندگانی که به دنبال یک مخاطب منتقد و بین‌المللی برای کار خود هستند، مورد استقبال قرار می‌گیرد. تمامی نسخه های خطی با پیچیدگی و دقت کافی مورد بررسی کامل قرار خواهند گرفت. به طور خاص، JoP به دنبال انتشار مطالعاتی است که در مورد سیستم‌های ظالمانه و روش‌هایی که در آن شیوه‌های آموزشی سنتی و/یا «عرف عمومی» برای بازتولید شرایط و نتایج ظالمانه عمل می‌کنند، انتقاد می‌کند. بورسیه تحصیلی متمرکز بر پدیده های آموزشی در سطوح کلان، خرد و میانی پذیرفته می شود. JoP نویسندگان را تشویق می‌کند تا فضاهای جایگزینی را تحلیل و ایجاد کنند که در آن چنین پدیده‌هایی به روش‌های مختلف، از کلاس‌های درس گرفته تا اشکال آموزشی عمومی، و فضاهای بی‌شمار در بین آن‌ها، روی عملکرد آموزشی تأثیر می‌گذارند و بر آن تأثیر می‌گذارند. دست‌نوشته‌ها باید برای مخاطبان بین‌المللی وسیع، متنوع و متشکل از محققان و/یا متخصصان نوشته شوند. نسخه‌های خطی پذیرفته‌شده از طریق خط‌مشی‌های دسترسی آزاد JoP، و همچنین در سرویس نمایه‌سازی Elsevier's Scopus، ERIC، و سایر موارد به‌صورت رایگان در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید