نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Journal of Pedagogy
آلمان | کشور |
1338-1563 | ISSN |
1338-2144 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Walter de Gruyter | ناشر |
content.sciendo.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Pedagogy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله پداگوژی (JoP) تحقیقات آموزشی برجسته ای را از طیف گسترده ای از سنت های مفهومی، نظری و تجربی منتشر می کند. دیدگاهها، نقدها و نظریههای متنوع مرتبط با آموزش - که به طور گسترده به عنوان آموزش و یادگیری هدفمند و سیاسی در بسیاری از فضاها، رشتهها و گفتمانها مفهومسازی شدهاند - از سوی نویسندگانی که به دنبال یک مخاطب منتقد و بینالمللی برای کار خود هستند، مورد استقبال قرار میگیرد. تمامی نسخه های خطی با پیچیدگی و دقت کافی مورد بررسی کامل قرار خواهند گرفت. به طور خاص، JoP به دنبال انتشار مطالعاتی است که در مورد سیستمهای ظالمانه و روشهایی که در آن شیوههای آموزشی سنتی و/یا «عرف عمومی» برای بازتولید شرایط و نتایج ظالمانه عمل میکنند، انتقاد میکند. بورسیه تحصیلی متمرکز بر پدیده های آموزشی در سطوح کلان، خرد و میانی پذیرفته می شود. JoP نویسندگان را تشویق میکند تا فضاهای جایگزینی را تحلیل و ایجاد کنند که در آن چنین پدیدههایی به روشهای مختلف، از کلاسهای درس گرفته تا اشکال آموزشی عمومی، و فضاهای بیشمار در بین آنها، روی عملکرد آموزشی تأثیر میگذارند و بر آن تأثیر میگذارند. دستنوشتهها باید برای مخاطبان بینالمللی وسیع، متنوع و متشکل از محققان و/یا متخصصان نوشته شوند. نسخههای خطی پذیرفتهشده از طریق خطمشیهای دسترسی آزاد JoP، و همچنین در سرویس نمایهسازی Elsevier's Scopus، ERIC، و سایر موارد بهصورت رایگان در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.