نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Philosophy Of Education
انگلستان | کشور |
۰٫۹۴۹ | Impact Factor |
0309-8249 | ISSN |
1467-9752 | e-ISSN |
1967 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
نشریه فلسفه تعلیم و تربیت مقالاتی را منتشر می کند
نشان دهنده طیف گسترده ای از سنت های فلسفی است. آنها متفاوت هستند
از بررسی مسائل اساسی فلسفی در آنها
ارتباط با آموزش، به تعامل دقیق انتقادی با
رویه یا سیاست آموزشی جاری از نقطه نظر فلسفی
از دید
هدف این مجله ترویج تفکر دقیق در زمینه آموزشی است
موضوع و شناسایی و نقد نیروهای ایدئولوژیک
شکل دادن به آموزش اخلاقی، سیاسی، زیبایی شناختی و
ابعاد معرفتی نظریه تربیتی از جمله آنهاست
سرپوشیده.
کلید واژه ها
فلسفه، آموزش، مجله، آموزشی، فلسفی،
ایدئولوژی، اخلاق، سیاست، زیبایی شناسی، معرفت شناسی، نظریه،
برنامه درسی، مدرسه، بالاتر، بیشتر، آموزش، ارزشیابی،
استانداردها، مقاله، تحقیق، تحلیل، ادواری