نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal of Practice Teaching and Learning
انگلستان | کشور |
1759-5150 | ISSN |
1746-6113 | e-ISSN |
2009 تا 2011 و 2013 تا 2014 و 2017 تا کنون | مدت فعالیت |
Whiting and Birch | ناشر |
journals.whitingbirch.net | سایت مجله |
این مجله با مشخصات تازه ای به فعالیت خود ادامه داده است، برای مشاهده بر روی لینک کلیک نمایید: Journal of Practice Teaching in Social Work and Practice
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Practice Teaching and Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش عملی و یادگیری* تمام جنبه های آموزش عملی ("آموزش میدانی") در محیط های کار را پوشش می دهد. همچنین زمینه سیاست و انتظارات در حال تغییر کاربران خدمات، دولت و مردم را در نظر می گیرد. مواد عملاً با آنچه مربیان، مدیران و کارگران واقعاً انجام می دهند مرتبط است. موضوع اصلی اثربخشی آموزش و آموزش به عنوان آمادگی برای کار است.