| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Product And Brand Management
| انگلستان | کشور |
| ۴٫۳۵۵ | Impact Factor |
| 1061-0421 | ISSN |
| 2054-1643 | e-ISSN |
| 1992 تا کنون | مدت فعالیت |
| Emerald Publishing | ناشر |
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Product and Brand Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
برندسازی تکامل یافته است و سازمان ها در مدیریت شهرت برند خود با چالش های جدید زیادی روبرو هستند، فعالیتی که استراتژیک و بین رشته ای شده است.
مجله مدیریت محصول و برند (JPBM) دانش نظری و مدیریتی محصولات و برندها را ارتقا می دهد. نسخههای خطی ممکن است نتایج را بر اساس دادههای کمی/کیفی تحلیل شده گزارش کنند یا صرفاً مفهومی باشند. همه نسخههای خطی باید یافتهها و بینشهای تحقیقاتی مهمی را ارائه دهند و مفاهیم معناداری را برای دنیای واقعی ارائه دهند.
این مجله با افتخار بین المللی و بین رشته ای است. ما دست نوشتههایی را منتشر میکنیم که بازارهای بینالمللی را با هم مقایسه میکنند و ارسالهایی را که به برندسازی و مدیریت محصول از هر رشتهای نزدیک میشوند تشویق میکنند. ما بر تمام جنبه های برندسازی و مدیریت محصول از توسعه تا رقیق سازی تمرکز می کنیم. این شامل حوزههایی بهوسیله برندهای شخصی، مکان یا سیاسی میشود.