نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Product And Brand Management
انگلستان | کشور |
۴٫۳۵۵ | Impact Factor |
1061-0421 | ISSN |
2054-1643 | e-ISSN |
1992 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
برندسازی تکامل یافته است و سازمان ها در مدیریت شهرت برند خود با چالش های جدید زیادی روبرو هستند، فعالیتی که استراتژیک و بین رشته ای شده است.
مجله مدیریت محصول و برند (JPBM) دانش نظری و مدیریتی محصولات و برندها را ارتقا می دهد. نسخههای خطی ممکن است نتایج را بر اساس دادههای کمی/کیفی تحلیل شده گزارش کنند یا صرفاً مفهومی باشند. همه نسخههای خطی باید یافتهها و بینشهای تحقیقاتی مهمی را ارائه دهند و مفاهیم معناداری را برای دنیای واقعی ارائه دهند.
این مجله با افتخار بین المللی و بین رشته ای است. ما دست نوشتههایی را منتشر میکنیم که بازارهای بینالمللی را با هم مقایسه میکنند و ارسالهایی را که به برندسازی و مدیریت محصول از هر رشتهای نزدیک میشوند تشویق میکنند. ما بر تمام جنبه های برندسازی و مدیریت محصول از توسعه تا رقیق سازی تمرکز می کنیم. این شامل حوزههایی بهوسیله برندهای شخصی، مکان یا سیاسی میشود.