تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Product And Brand Management


انگلستان
کشور
۴٫۳۵۵
Impact Factor
1061-0421
ISSN
2054-1643
e-ISSN
1992 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

برندسازی تکامل یافته است و سازمان ها در مدیریت شهرت برند خود با چالش های جدید زیادی روبرو هستند، فعالیتی که استراتژیک و بین رشته ای شده است.

مجله مدیریت محصول و برند (JPBM) دانش نظری و مدیریتی محصولات و برندها را ارتقا می دهد. نسخه‌های خطی ممکن است نتایج را بر اساس داده‌های کمی/کیفی تحلیل شده گزارش کنند یا صرفاً مفهومی باشند. همه نسخه‌های خطی باید یافته‌ها و بینش‌های تحقیقاتی مهمی را ارائه دهند و مفاهیم معناداری را برای دنیای واقعی ارائه دهند.

این مجله با افتخار بین المللی و بین رشته ای است. ما دست نوشته‌هایی را منتشر می‌کنیم که بازارهای بین‌المللی را با هم مقایسه می‌کنند و ارسال‌هایی را که به برندسازی و مدیریت محصول از هر رشته‌ای نزدیک می‌شوند تشویق می‌کنند. ما بر تمام جنبه های برندسازی و مدیریت محصول از توسعه تا رقیق سازی تمرکز می کنیم. این شامل حوزه‌هایی به‌وسیله برندهای شخصی، مکان یا سیاسی می‌شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید