نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Product Innovation Management
انگلستان | کشور |
۶٫۹۸۷ | Impact Factor |
0737-6782 | ISSN |
1540-5885 | e-ISSN |
1984 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله مدیریت نوآوری محصول یک مجله بین رشته ای و بین المللی است که به دنبال ارتقای دانش نظری و مدیریتی ما در زمینه مدیریت نوآوری و توسعه محصول است. این ژورنال مقالات اصلی را در مورد سازمان ها در هر اندازه (استارت آپ ها، شرکت های کوچک تا متوسط، شرکت های بزرگ) و از حوزه مصرف کننده، تجارت به تجارت و حوزه سیاست منتشر می کند. این مجله پذیرای انواع روش های کمی و کیفی است. نویسندگان در سراسر جهان از رشتهها و دیدگاههای کاربردی مختلف میتوانند به مجله و همچنین مقالات مفهومی ارسال کنند. نویسندگان در سراسر جهان از رشتههای مختلف و دیدگاههای کاربردی میتوانند به این مجله ارسال کنند.
مقالات منتشر شده در مجله شامل سه نوع هستند:
مقالات پژوهشی اصلی شامل مقالات مفهومی/نظری و تجربی. کلیه مقالات پژوهشی در معرض بررسی دوسوکور و داوری همتایان قرار می گیرند.
مقالات "کاتالیزور" ممکن است، در میان دیگران، یک تفسیر منحصر به فرد بر یک بحث علمی در حال انجام اضافه کنند، مقالات اساسی و جریان های تحقیقاتی را با بینش های جدید بازبینی کنند، یا شکاف های موجود در تحقیقات فعلی و فرصت های جریان های جدید را بر اساس برخی دیدگاه های منحصر به فرد (سال ها تجربه علمی) برجسته کنند. ، تجربه گسترده در خط مقدم تمرین و غیره). دست نوشته های ارسال شده برای این دسته توسط سردبیران بررسی می شود. دستورالعمل های ارسال دقیق برای مقالات "کاتالیست" در وب سایت مجله ارسال شده است.
خوانندگان
دانش پژوهان، مدیران، مدیران اجرایی، متخصصان محصول جدید
کلید واژه ها
PDMA، محصول، خدمات، مدیریت، نوآوری، تئوری، بین المللی، مهندسی، طراحی، زنجیره تامین، تولید، بازاریابی، استراتژی، تحقیق، مصرف کننده، بازار، فناوری، کارآفرینی، سرمایه گذاری های جدید