| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal of Promotion Management
| انگلستان | کشور |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
| 1049-6491 | ISSN |
| 1992 تا 1997 و 1999 تا 2002 و 2004 و 2006 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.tandfonline.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Promotion Management ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
اهداف و دامنه JPM مجله مدیریت ارتقاء یک نشریه بررسی شده است که متعهد به انتشار یافته های تحقیقاتی علمی است که تأثیر زیادی در زمینه مدیریت ارتقاء دارند. هدف این مجله این است که شما را با انتشار مقالات تحقیقاتی پیشرفته که شکاف بین نیازهای تجاری آینده و شیوه های تجاری فعلی را کاهش می دهد، به روز نگه دارد. ما به طور فعال مشارکت های جهانی را از سوی دانشمندان در سراسر حوزه گسترده بازاریابی، ارتباطات، مدیریت و نوآوری در میان دیگران تشویق می کنیم. ما از مشارکت های جدید و پیشگامانه در مورد تمام جنبه های مدیریت ارتقا استقبال می کنیم. مجله مدیریت ارتقاء یک منبع ضروری برای متخصصان، مربیان و دانشجویان است. هر شماره از مجله شامل مقالات پژوهشی مفهومی و تجربی است که نگرانیها و دیدگاههایی را در مورد روندها و شیوههای تجاری نوظهور در اختیار خواننده قرار میدهد. مقالهها اطلاعاتی را ارائه میدهند که در عمل به شما کمک میکنند یا پایهای برای تحقیقات آینده یا بحثهای کلاسی فراهم میکنند. خط مشی بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو همتا، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. ویژگی های مجله مدیریت ارتقاء عبارتند از: مقالات تجربی کیفی و کمی با تجزیه و تحلیل کامل داده ها. مطالعات موردی که در مورد ارتباط مورد با پزشکان و دانشگاهیان بحث می کند. مقالات نظری مربوط به توسعه مدل های مربوط به مفاهیم تحقیقات پایه یا کاربردی. مثالهایی از موضوعات مورد علاقه: ترکیب تبلیغات (تبلیغات، فروش شخصی، ترویج فروش، بازاریابی تعاملی و مستقیم، روابط عمومی) بازاریابی و مدیریت ارتباطات شرکتی مدیریت محصول و برند بازاریابی اجتماعی، اینترنت و ارتباطات تجاری مدیریت زنجیره تامین رفتار مصرفکننده، کارمند و سایر ذینفعان و انگیزه مطالعات ادراکات مطالعات متقاعدسازی و تأثیر اجتماعی مدیریت نوآوری و دانش توسعه، اجرا و ارزیابی استراتژی مدیریت تبلیغاتی شیوههای مدیریت تبلیغات مسائل رفتاری تبلیغات و کمپینهای تبلیغاتی مدیریت ارتباطات و نظریهها در کمپینهای تبلیغاتی و تبلیغاتی ارتباطات بازاریابی یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.