تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Psychoeducational Assessment


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
۱٫۶۴۵
Impact Factor
0734-2829
ISSN
1557-5144
e-ISSN
1983 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Journal Of Psychoeducational Assessment

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله ارزیابی روانی آموزشی (JPA) اطلاعات معاصر و مهمی را با تمرکز بر تحقیقات ارزیابی روانشناختی و آموزشی و شیوه‌های مبتنی بر شواهد و همچنین ابزار سنجش منتشر می‌کند. JPA در سطح بین المللی به دلیل کیفیت تحقیقات منتشر شده مرتبط با ارزیابی، مقالات تئوری و عملی، و بررسی کتاب ها و آزمون ها شناخته شده است. مطالعات روش‌شناختی و مبتنی بر تجربی و آزمون‌های انتقادی و بررسی کتاب‌ها برای همه متخصصان ارزیابی از جمله روان‌شناسان شاغل، مشاوران روان‌آموزشی، تشخیص‌شناسان آموزشی و مربیان ویژه مورد توجه ویژه قرار خواهند گرفت. اگرچه محتوای عمده JPA به ارزیابی کودکان و نوجوانان اختصاص دارد، ممکن است مقالات مرتبط در مورد ارزیابی بزرگسالان برای انتشار در نظر گرفته شود. طیفی از موضوعات تحت پوشش JPA شامل شیوه های ارزیابی چند روشی، ارزیابی فرآیند و نتیجه، تشخیص افتراقی، ارزیابی فردی و گروهی، ارزیابی بین فرهنگی، و مطالعات اعتبار آزمون ها و ابزارهای ارزیابی جدید و اغلب مورد استفاده است. مقالاتی که به بررسی روش‌ها و مدل‌های نوآورانه ارزیابی، روابط بین ابزارهای موجود، روش‌های تشخیصی، و نقش و ارتباط ارزیابی در روان‌شناسی و آموزش می‌پردازند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. با این حال، مقالاتی که فقط نتایج روان‌سنجی یا محلی محدودی را برای آزمون‌های کمتر شناخته شده، ترجمه‌شده یا اقتباسی گزارش می‌کنند، برای بررسی در نظر گرفته نمی‌شوند، مگر اینکه به‌عنوان مقاله‌ای مختصر ارائه شوند و سهمی در پژوهش یا ادبیات عملی را توجیه کنند. مقالاتی که از روش‌های تحقیق متفاوتی استفاده می‌کنند (به عنوان مثال، روش‌های کمی، کیفی، ترکیبی) که هم نقاط قوت و هم محدودیت‌های روش‌ها و ابزارهای ارزیابی را نشان می‌دهند، استقبال می‌شود.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید