نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Psychoeducational Assessment
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
۱٫۶۴۵ | Impact Factor |
0734-2829 | ISSN |
1557-5144 | e-ISSN |
1983 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله ارزیابی روانی آموزشی (JPA) اطلاعات معاصر و مهمی را با تمرکز بر تحقیقات ارزیابی روانشناختی و آموزشی و شیوههای مبتنی بر شواهد و همچنین ابزار سنجش منتشر میکند. JPA در سطح بین المللی به دلیل کیفیت تحقیقات منتشر شده مرتبط با ارزیابی، مقالات تئوری و عملی، و بررسی کتاب ها و آزمون ها شناخته شده است. مطالعات روششناختی و مبتنی بر تجربی و آزمونهای انتقادی و بررسی کتابها برای همه متخصصان ارزیابی از جمله روانشناسان شاغل، مشاوران روانآموزشی، تشخیصشناسان آموزشی و مربیان ویژه مورد توجه ویژه قرار خواهند گرفت. اگرچه محتوای عمده JPA به ارزیابی کودکان و نوجوانان اختصاص دارد، ممکن است مقالات مرتبط در مورد ارزیابی بزرگسالان برای انتشار در نظر گرفته شود. طیفی از موضوعات تحت پوشش JPA شامل شیوه های ارزیابی چند روشی، ارزیابی فرآیند و نتیجه، تشخیص افتراقی، ارزیابی فردی و گروهی، ارزیابی بین فرهنگی، و مطالعات اعتبار آزمون ها و ابزارهای ارزیابی جدید و اغلب مورد استفاده است. مقالاتی که به بررسی روشها و مدلهای نوآورانه ارزیابی، روابط بین ابزارهای موجود، روشهای تشخیصی، و نقش و ارتباط ارزیابی در روانشناسی و آموزش میپردازند، از اهمیت ویژهای برخوردار هستند. با این حال، مقالاتی که فقط نتایج روانسنجی یا محلی محدودی را برای آزمونهای کمتر شناخته شده، ترجمهشده یا اقتباسی گزارش میکنند، برای بررسی در نظر گرفته نمیشوند، مگر اینکه بهعنوان مقالهای مختصر ارائه شوند و سهمی در پژوهش یا ادبیات عملی را توجیه کنند. مقالاتی که از روشهای تحقیق متفاوتی استفاده میکنند (به عنوان مثال، روشهای کمی، کیفی، ترکیبی) که هم نقاط قوت و هم محدودیتهای روشها و ابزارهای ارزیابی را نشان میدهند، استقبال میشود.