تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Psychologists And Counsellors In Schools


انگلستان
کشور
۱٫۱۲۹
Impact Factor
2055-6365
ISSN
2055-6373
e-ISSN
2015 تا کنون
مدت فعالیت
Cambridge University Press
ناشر
www.cambridge.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله روانشناسان و مشاوران در مدارس (JPCS) تحقیقات با کیفیتی را منتشر می کند که به مسائل نظری، عملی، حرفه ای یا آموزشی مرتبط با روانشناسی، مشاوره و راهنمایی شغلی در مدارس می پردازد. نسخه‌های خطی، مطالعات تجربی، بررسی‌های انتقادی یا شیوه‌های کاربردی را در مورد موضوعات مورد علاقه جوامع آموزشی و روان‌شناختی در سطح جهان گزارش می‌کنند. JPCS از نویسندگان می‌خواهد که تمام دستورالعمل‌های سبک‌شناختی و اخلاقی را در جدیدترین کتابچه راهنمای انتشار APA رعایت کنند. سه مقاله ارسالی موجود است: مقاله اصلی، مقاله مروری و مقاله پزشک.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید