تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Public Policy & Marketing


آمریکا
کشور
۴٫۵
Impact Factor
0743-9156
ISSN
1547-7207
e-ISSN
1995 تا کنون
مدت فعالیت
American Marketing Association
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

JPP&M مقالاتی را در مورد (1) موضوعات سیاست عمومی فعلی و (2) مطالعات مفهومی یا تجربی پایدار که پیامدهای سیاست عمومی دارند منتشر می کند.

اول، از آنجا که JPP&M مقالاتی را در مورد مسائل جاری سیاست عمومی منتشر می کند، دست نوشته هایی که به مشکلات موضوعی می پردازند به شدت تشویق می شوند. تمرکز مقالات باید تجزیه و تحلیل متفکرانه و روشنگر مسائل عمومی باشد که بر حرفه بازاریابی تأثیر می گذارد. مقالات باید علمی، عملی، و به خوبی مستند شده باشند و باید استانداردهای پذیرفته شده عمومی را برای دقت مفهومی و تحلیلی مناسب برای یک مجله حرفه ای برتر رعایت کنند. مسائل اخیری که در این مجله به آن پرداخته شده است شامل حریم خصوصی مصرف کننده، هشدارهای محصول، مقررات زدایی، نقش FTC و دولت در تنظیم بازاریابی و تبلیغات، مراقبت های بهداشتی، قیمت گذاری، تجارت بین المللی و جمعیت های آسیب پذیر است.

دوم، JPP&M ارسال نسخه‌های خطی را تشویق می‌کند که توسعه نظریه یا روش‌های تحقیق را در این زمینه پیش می‌برد. برای مثال، دست نوشته هایی که بر درک پردازش پیام های هشدار توسط مصرف کنندگان، توسعه روش هایی برای خوشه بندی محصولات در بازارهای مربوطه برای تجزیه و تحلیل ضد تراست، یا ارائه مبانی اخلاقی فعالیت بازاریابی مناسب تمرکز دارند، برای انتشار مناسب هستند.

برانگیختن علاقه به تحقیقات بازاریابی و سیاست عمومی
JPP&M تلاش می کند تا خوانندگان خود را در مورد بحث های جاری سیاست عمومی آگاه کند. بنابراین، مجله ارائه اظهارات متفکرانه در مورد مناقشات جاری را به عنوان ابزاری برای تأثیرگذاری در جهت تحقیقات بیشتر تشویق می کند.

JPP&M همچنین محققان جوان را تشویق می‌کند تا دست‌نوشته‌هایی را در مورد موضوعات بازاریابی و سیاست عمومی ارسال کنند. این مجله همچنان نقش مهمی در کمک به محققین نوظهور در توسعه برنامه های تحقیقاتی خود ایفا خواهد کرد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید