نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Public Policy & Marketing
آمریکا | کشور |
۴٫۵ | Impact Factor |
0743-9156 | ISSN |
1547-7207 | e-ISSN |
1995 تا کنون | مدت فعالیت |
American Marketing Association | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Public Policy and Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
JPP&M مقالاتی را در مورد (1) موضوعات سیاست عمومی فعلی و (2) مطالعات مفهومی یا تجربی پایدار که پیامدهای سیاست عمومی دارند منتشر می کند.
اول، از آنجا که JPP&M مقالاتی را در مورد مسائل جاری سیاست عمومی منتشر می کند، دست نوشته هایی که به مشکلات موضوعی می پردازند به شدت تشویق می شوند. تمرکز مقالات باید تجزیه و تحلیل متفکرانه و روشنگر مسائل عمومی باشد که بر حرفه بازاریابی تأثیر می گذارد. مقالات باید علمی، عملی، و به خوبی مستند شده باشند و باید استانداردهای پذیرفته شده عمومی را برای دقت مفهومی و تحلیلی مناسب برای یک مجله حرفه ای برتر رعایت کنند. مسائل اخیری که در این مجله به آن پرداخته شده است شامل حریم خصوصی مصرف کننده، هشدارهای محصول، مقررات زدایی، نقش FTC و دولت در تنظیم بازاریابی و تبلیغات، مراقبت های بهداشتی، قیمت گذاری، تجارت بین المللی و جمعیت های آسیب پذیر است.
دوم، JPP&M ارسال نسخههای خطی را تشویق میکند که توسعه نظریه یا روشهای تحقیق را در این زمینه پیش میبرد. برای مثال، دست نوشته هایی که بر درک پردازش پیام های هشدار توسط مصرف کنندگان، توسعه روش هایی برای خوشه بندی محصولات در بازارهای مربوطه برای تجزیه و تحلیل ضد تراست، یا ارائه مبانی اخلاقی فعالیت بازاریابی مناسب تمرکز دارند، برای انتشار مناسب هستند.
برانگیختن علاقه به تحقیقات بازاریابی و سیاست عمومی
JPP&M تلاش می کند تا خوانندگان خود را در مورد بحث های جاری سیاست عمومی آگاه کند. بنابراین، مجله ارائه اظهارات متفکرانه در مورد مناقشات جاری را به عنوان ابزاری برای تأثیرگذاری در جهت تحقیقات بیشتر تشویق می کند.
JPP&M همچنین محققان جوان را تشویق میکند تا دستنوشتههایی را در مورد موضوعات بازاریابی و سیاست عمومی ارسال کنند. این مجله همچنان نقش مهمی در کمک به محققین نوظهور در توسعه برنامه های تحقیقاتی خود ایفا خواهد کرد.