تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Journal of Relationship Marketing



Journal of Relationship Marketing

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1533-2667
ISSN
1533-2675
e-ISSN
2002 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Relationship Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بازاریابی رابطه مند یک مجله فصلی است که مقالات مفهومی و تجربی با بازبینی (دوسوکور) از آثار اصلی را منتشر می کند که کمک جدی به درک و پیشرفت نظریه، تحقیق و عمل روابط و بازاریابی می کند. این مجله دانشگاهی ماهیت بین رشته ای و بین المللی دارد. موضوعات مورد علاقه (نه محدود به): تکامل و چرخه زندگی RM. مسائل نظری و روش شناختی در RM; انواع RM، شبکه ها و اتحادهای استراتژیک؛ ارتباطات داخلی، کیفیت، اعتماد، تعهد، رضایت، وفاداری و انحلال در RM. کاربردهای RM در رشته ها و صنایع مختلف؛ دیدگاه های بین المللی در RM; استراتژی های RM در اقتصاد خدمات، آموزش عالی و تجارت الکترونیک؛ RM، فناوری و وب؛ سودآوری و RM; مطالعات موردی و بهترین شیوه ها در RM. اگر مایل به تبدیل شدن به یک داور موقت هستید، لطفاً یک بیانیه کوتاه که حوزه تخصص و علاقه شما را به همراه یک کپی از رزومه خود نشان می دهد، ایمیل کنید. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید