نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal of Relationship Marketing
آمریکا | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1533-2667 | ISSN |
1533-2675 | e-ISSN |
2002 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Relationship Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی رابطه مند یک مجله فصلی است که مقالات مفهومی و تجربی با بازبینی (دوسوکور) از آثار اصلی را منتشر می کند که کمک جدی به درک و پیشرفت نظریه، تحقیق و عمل روابط و بازاریابی می کند. این مجله دانشگاهی ماهیت بین رشته ای و بین المللی دارد. موضوعات مورد علاقه (نه محدود به): تکامل و چرخه زندگی RM. مسائل نظری و روش شناختی در RM; انواع RM، شبکه ها و اتحادهای استراتژیک؛ ارتباطات داخلی، کیفیت، اعتماد، تعهد، رضایت، وفاداری و انحلال در RM. کاربردهای RM در رشته ها و صنایع مختلف؛ دیدگاه های بین المللی در RM; استراتژی های RM در اقتصاد خدمات، آموزش عالی و تجارت الکترونیک؛ RM، فناوری و وب؛ سودآوری و RM; مطالعات موردی و بهترین شیوه ها در RM. اگر مایل به تبدیل شدن به یک داور موقت هستید، لطفاً یک بیانیه کوتاه که حوزه تخصص و علاقه شما را به همراه یک کپی از رزومه خود نشان می دهد، ایمیل کنید. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات تحقیقاتی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو داور ناشناس، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.