نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Research In Interactive Marketing
انگلستان | کشور |
۴٫۰۱۸ | Impact Factor |
2040-7122 | ISSN |
2040-7130 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Research in Interactive Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این مجله با خاستگاه خود در رشته و عملکرد بازاریابی مستقیم، قصد دارد تحقیقات علمی مترقی، نوآورانه و دقیق را برای دانشگاهیان و متخصصان بازاریابی منتشر کند.
نویسندگان تشویق میشوند دستنوشتههایی را ارسال کنند که منعکسکننده تفکر پیشرفته در بازاریابی تعاملی و همچنین ابزارهایی باشد که سازمانها از هر نوع (انتفاعی، غیرانتفاعی، بخش عمومی، دولتی و غیره) بتوانند کارایی و اثربخشی را به کار بگیرند و بهبود بخشند. استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی تعاملی ارسالهایی که بر پیشرفتهای مفهومی و پیشرفتهای تجربی تمرکز دارند با تأکید بر نشان دادن مشارکتهای قانعکننده در تئوری و عمل تشویق میشوند. تأثیر تحقیق بر تجارت، سیاست و جامعه باید صریح باشد.
موضوعاتی که به آنها پرداخته خواهد شد، اما لزوما محدود به آنها نیستند، عبارتند از:
-مطالعات تطبیقی فعالیتهای بازاریابی مستقیم/چند کانالی موثر در بازارها و مناطق مختلف بازار-
اندازه گیری اثربخشی فعالیت های بازاریابی تعاملی-
شناسایی فعالیت های بازاریابی تعاملی مناسب در سازمان ها و صنایع مختلف
بازاریابی تعاملی/چند کانالی در بخش عمومی/عرصه غیرانتفاعی-
مسائل اخلاقی/حقوقی در بازاریابی تعاملی
استفاده از بازاریابی تعاملی/چند کانالی برای کسب مزیت رقابتی
ایجاد و حفظ روابط با مشتری از طریق کانال های بازاریابی تعاملی