تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Research In Interactive Marketing


انگلستان
کشور
۴٫۰۱۸
Impact Factor
2040-7122
ISSN
2040-7130
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

این مجله با خاستگاه خود در رشته و عملکرد بازاریابی مستقیم، قصد دارد تحقیقات علمی مترقی، نوآورانه و دقیق را برای دانشگاهیان و متخصصان بازاریابی منتشر کند.

نویسندگان تشویق می‌شوند دست‌نوشته‌هایی را ارسال کنند که منعکس‌کننده تفکر پیشرفته در بازاریابی تعاملی و همچنین ابزارهایی باشد که سازمان‌ها از هر نوع (انتفاعی، غیرانتفاعی، بخش عمومی، دولتی و غیره) بتوانند کارایی و اثربخشی را به کار بگیرند و بهبود بخشند. استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی تعاملی ارسال‌هایی که بر پیشرفت‌های مفهومی و پیشرفت‌های تجربی تمرکز دارند با تأکید بر نشان دادن مشارکت‌های قانع‌کننده در تئوری و عمل تشویق می‌شوند. تأثیر تحقیق بر تجارت، سیاست و جامعه باید صریح باشد.

موضوعاتی که به آنها پرداخته خواهد شد، اما لزوما محدود به آنها نیستند، عبارتند از:

-مطالعات تطبیقی ​​فعالیتهای بازاریابی مستقیم/چند کانالی موثر در بازارها و مناطق مختلف بازار-
اندازه گیری اثربخشی فعالیت های بازاریابی تعاملی-
شناسایی فعالیت های بازاریابی تعاملی مناسب در سازمان ها و صنایع مختلف
بازاریابی تعاملی/چند کانالی در بخش عمومی/عرصه غیرانتفاعی-
مسائل اخلاقی/حقوقی در بازاریابی تعاملی
استفاده از بازاریابی تعاملی/چند کانالی برای کسب مزیت رقابتی
ایجاد و حفظ روابط با مشتری از طریق کانال های بازاریابی تعاملی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید