تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Research In Reading



Journal Of Research In Reading

انگلستان
کشور
۲٫۵۴۲
Impact Factor
0141-0423
ISSN
1467-9817
e-ISSN
1978 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله پژوهش در ریدینگ یک انجمن بین المللی برای تحقیقات با تمرکز بر سوادآموزی فراهم می کند. این یک مجله با داوری است که عمدتاً به گزارش‌های تحقیقات تجربی اصلی در خواندن و زمینه‌های مرتبط نزدیک (مانند زبان گفتاری، نوشتن) و بررسی‌های آگاهانه ادبیات مربوطه اختصاص دارد. این مجله از مقالاتی در مورد یادگیری، آموزش و استفاده از سواد در بزرگسالان یا کودکان در زمینه های مختلف با تمرکز ویژه بر رویکردهای روانشناختی و آموزشی استقبال می کند. این مجله مقالاتی را در هر پارادایم تحقیقی و از محققان در هر زمینه مرتبط تشویق می کند.
این مجله شامل سه نوع مقاله است: گزارش های پژوهشی تجربی از 5000 تا 8000 کلمه. یادداشت های تحقیقاتی مختصر از 3000 تا 5000 کلمه؛ و بررسی آگاهانه ادبیات مرتبط با حدود 8000 کلمه.
مجله پژوهش در ریدینگ برای انجمن سوادآموزی بریتانیا منتشر شده است.
اشتراک نهادی مجله تحقیقات در ریدینگ شامل 3 شماره سوادآموزی نیز از UKLA است.

کلید واژه ها
خواندن، تحقیق، مجله، سواد، نوشتن، پروژه ها، برنامه درسی، مطالعات، ویژه، آموزشی، شناختی، رشدی، روانشناسی، اولیه، خانواده، معلم، گفتار، زبان، درمان، تجزیه و تحلیل، دوره ای، بررسی، کتاب، مقاله، نظریه

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید