تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Research In Science Teaching



Journal Of Research In Science Teaching

آمریکا
کشور
۴٫۸۳۲
Impact Factor
0022-4308
ISSN
1098-2736
e-ISSN
1963 تا 1967 و 1969 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله تحقیقات در آموزش علوم، مجله رسمی NARST: یک سازمان جهانی برای بهبود آموزش علوم از طریق تحقیق، گزارش هایی را برای محققان و دست اندرکاران آموزش علوم در مورد مسائل مربوط به آموزش و یادگیری علوم و سیاست آموزش علوم منتشر می کند. دست‌نوشته‌های علمی در حوزه مجله پژوهش در آموزش علوم شامل تحقیقات کیفی، قوم‌نگاری، تاریخی، پیمایشی، فلسفی، پژوهش موردی، کمی، تجربی، شبه تجربی، داده‌کاوی و داده‌ها می‌شود، اما محدود به آن نیست. رویکردهای تحلیلی؛ اوراق موقعیت؛ دیدگاه های سیاست؛ بررسی انتقادی ادبیات؛ و نظرات و انتقادات.

خوانندگان
موسسات تربیت معلم · مربیان و محققان در سطح کالج · مدیران مدارس · متخصصان برنامه درسی

کلید واژه ها
آموزش علوم، آموزش، یادگیری، ابتدایی، متوسطه، پس از دبیرستان، باورهای غلط، ارزیابی، زیست شناسی، شیمی، علوم زمین، فیزیک، استانداردها، مجله، مجله آنلاین، کتابخانه آنلاین وایلی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید