تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Research On Adolescence



Journal Of Research On Adolescence

انگلستان
کشور
۳٫۲۶
Impact Factor
1050-8392
ISSN
1532-7795
e-ISSN
1993 و 1996 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

JRA به دنبال انتشار تحقیقات مبتکرانه و دقیقی است که درک رشد نوجوانان را بهبود می بخشد. این مجله با استفاده از روش‌های کمی یا کیفی دقیق، دست‌نوشته‌هایی را از طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با رشد نوجوانان در نظر می‌گیرد. ما نمونه هایی از اوایل نوجوانی (10-12)، اواسط نوجوانی (13-15)، اواخر نوجوانی (16-18) و بزرگسالی جوان (19-25) را در نظر خواهیم گرفت. با این حال، نمونه‌هایی از دانشجویان دانشگاه (معمولاً در سنین حدود 18 تا 22 سال) نیاز به یک توجیه قوی دارند که نمونه ساده نیست. نسخه‌های خطی باید درک رشد نوجوانان را ارتقا دهند، نه اینکه صرفاً یک پدیده را با یک نمونه نوجوان مطالعه کنند، و بنابراین باید مبتنی بر نظریه رشد و تحقیقات رشد قبلی باشند. هیچ استثنایی برای روش‌شناسی خاص وجود ندارد، اگرچه مطالعات شامل نمونه‌های متنوع و معرف، با منابع اطلاعاتی معتبر و چندگانه و/یا با بهترین روش‌های تحلیل کمی یا کیفی ترجیح داده می‌شوند. نسخه های خطی باید به وضوح پیشرفت های درک رشد نوجوانان و کاربردهای بهبود زندگی نوجوانان را بیان کند.
کلید واژه ها
نوجوانی، تحقیق، مجله، SRA، رشد، کودک، رشد، روانشناسی، جامعه، روانپزشکی، درمان، آموزش، آموزشی، نوجوان، تجزیه و تحلیل، دوره ای، مقاله، بررسی، کتاب، چکیده، تجربی، تجربی، بزرگسالی جوان، بلوغ، مغز توسعه، علوم اعصاب، سلامت، اجتماعی و عاطفی، اطفال، جامعه شناسی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید