نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Research On Educational Effectiveness
آمریکا | کشور |
۲٫۵ | Impact Factor |
۳٫۷۵۵ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1934-5747 | ISSN |
1934-5739 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2018 Impact Factor: 2.485 2018 5-Year Impact Factor: 2.56 رتبه: 36/243 (Education & Educational Research) © 2019 Clarivate Analytics, Journal Citation Reports® 2018 CiteScore: 2.38 - ارزشهای مربوط به اثربخشی پژوهشی در مجله Sco ژورنال بین المللی با داوری که تحقیقات اصلی و با کیفیت بالا را منتشر می کند. هدف ما انتشار مقالاتی با بالاترین استانداردهای دقیق روششناختی است که مربوط به شاغلین، سیاستگذاران و/یا محققان است. JREE تحقیقات اساسی را در مورد عوامل مهم موفقیت آموزشی و مطالعات روش شناختی منتشر می کند که توانایی ما را برای انجام تحقیقات آموزشی بهبود می بخشد. با تمرکز بر اثربخشی آموزشی، بیشتر مقالات JREE ارتباطی با استنتاج علی دارند. ما از نسخههای خطی در دستههای زیر استقبال میکنیم: • ارزیابی • تئوری، زمینه، و مکانیسم • روششناسی بخش ارزیابی، مطالعات مداخلات/برنامهها، سیاستها یا عملکردهای آموزشی را منتشر میکند. این ارزیابیها معمولاً از طرحهای تحقیقاتی استفاده میکنند که از استنتاج علّی پشتیبانی میکنند، مانند کارآزماییهای تصادفیسازی و کنترلشده یا طرحهای شبه تجربی دقیق. اگرچه همه مقالات ارسال شده به این بخش باید به سؤالات مربوط به اثربخشی بپردازند، ما از گنجاندن یافتههای مربوط به اجرا، وفاداری، تضاد سرویس، هزینه و غیره تشویق میکنیم. ما مقالاتی را با طرح های تحلیل از پیش ثبت شده ترجیح می دهیم. بخش تئوری، زمینه و مکانیسم شامل متاآنالیزها و ترکیبها، مطالعات توصیفی با کیفیت بالا که شرایط و زمینههای آموزشی را روشن میکند، و مطالعاتی که به طور دقیق فرآیندهای آموزشی را بررسی میکنند که تأثیرات شیوههای آموزشی را شکل میدهند، زمینهساز، تشدید میکنند و/یا مهار میکنند. و سیاست ها بخش روش شناسی کارهایی را با هدف بهبود تحقیقات کاربردی در مورد اثربخشی آموزشی منتشر می کند. این کار اغلب ویژگیهای نظری و فنی طراحی تحقیق، تجزیه و تحلیل دادهها، مدلسازی دادهها و اندازهگیری را ارتقا میدهد (یا درک ما را ارتقا میدهد). ما کارهایی را ترجیح میدهیم که مستقیماً به بهبود ارزیابی برنامهها، سیاستها یا شیوهها کمک میکند. ما کارهایی را در نظر خواهیم گرفت که با ویژگی های آماری اندازه گیری تا آنجایی که به ارزیابی خط مشی مربوط می شود، سر و کار داریم. برنامههای کاربردی و مطالعات موردی که روشهای پیشرفته را در زمینههای آموزشی نشان میدهند، و همچنین راهنماهای مختصر «بهترین عملکرد» مورد استقبال قرار میگیرند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. لطفاً توجه داشته باشید که این مجله فقط نسخه های خطی را به زبان انگلیسی منتشر می کند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.