تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Research On Educational Effectiveness



Journal Of Research On Educational Effectiveness

آمریکا
کشور
۲٫۵
Impact Factor
۳٫۷۵۵
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1934-5747
ISSN
1934-5739
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2018 Impact Factor: 2.485 2018 5-Year Impact Factor: 2.56 رتبه: 36/243 (Education & Educational Research) © 2019 Clarivate Analytics, Journal Citation Reports® 2018 CiteScore: 2.38 - ارزش‌های مربوط به اثربخشی پژوهشی در مجله Sco ژورنال بین المللی با داوری که تحقیقات اصلی و با کیفیت بالا را منتشر می کند. هدف ما انتشار مقالاتی با بالاترین استانداردهای دقیق روش‌شناختی است که مربوط به شاغلین، سیاست‌گذاران و/یا محققان است. JREE تحقیقات اساسی را در مورد عوامل مهم موفقیت آموزشی و مطالعات روش شناختی منتشر می کند که توانایی ما را برای انجام تحقیقات آموزشی بهبود می بخشد. با تمرکز بر اثربخشی آموزشی، بیشتر مقالات JREE ارتباطی با استنتاج علی دارند. ما از نسخه‌های خطی در دسته‌های زیر استقبال می‌کنیم: • ارزیابی • تئوری، زمینه، و مکانیسم • روش‌شناسی بخش ارزیابی، مطالعات مداخلات/برنامه‌ها، سیاست‌ها یا عملکردهای آموزشی را منتشر می‌کند. این ارزیابی‌ها معمولاً از طرح‌های تحقیقاتی استفاده می‌کنند که از استنتاج علّی پشتیبانی می‌کنند، مانند کارآزمایی‌های تصادفی‌سازی و کنترل‌شده یا طرح‌های شبه تجربی دقیق. اگرچه همه مقالات ارسال شده به این بخش باید به سؤالات مربوط به اثربخشی بپردازند، ما از گنجاندن یافته‌های مربوط به اجرا، وفاداری، تضاد سرویس، هزینه و غیره تشویق می‌کنیم. ما مقالاتی را با طرح های تحلیل از پیش ثبت شده ترجیح می دهیم. بخش تئوری، زمینه و مکانیسم شامل متاآنالیزها و ترکیب‌ها، مطالعات توصیفی با کیفیت بالا که شرایط و زمینه‌های آموزشی را روشن می‌کند، و مطالعاتی که به طور دقیق فرآیندهای آموزشی را بررسی می‌کنند که تأثیرات شیوه‌های آموزشی را شکل می‌دهند، زمینه‌ساز، تشدید می‌کنند و/یا مهار می‌کنند. و سیاست ها بخش روش شناسی کارهایی را با هدف بهبود تحقیقات کاربردی در مورد اثربخشی آموزشی منتشر می کند. این کار اغلب ویژگی‌های نظری و فنی طراحی تحقیق، تجزیه و تحلیل داده‌ها، مدل‌سازی داده‌ها و اندازه‌گیری را ارتقا می‌دهد (یا درک ما را ارتقا می‌دهد). ما کارهایی را ترجیح می‌دهیم که مستقیماً به بهبود ارزیابی برنامه‌ها، سیاست‌ها یا شیوه‌ها کمک می‌کند. ما کارهایی را در نظر خواهیم گرفت که با ویژگی های آماری اندازه گیری تا آنجایی که به ارزیابی خط مشی مربوط می شود، سر و کار داریم. برنامه‌های کاربردی و مطالعات موردی که روش‌های پیشرفته را در زمینه‌های آموزشی نشان می‌دهند، و همچنین راهنماهای مختصر «بهترین عملکرد» مورد استقبال قرار می‌گیرند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. لطفاً توجه داشته باشید که این مجله فقط نسخه های خطی را به زبان انگلیسی منتشر می کند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید