نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Research On Technology In Education
انگلستان | کشور |
۲٫۰۴۳ | Impact Factor |
۳٫۰۵ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1539-1523 | ISSN |
1945-0818 | e-ISSN |
2001 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Research on Technology in Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تحقیقات فناوری در آموزش (JRTE) یک منبع برتر برای تحقیقات با کیفیت بالا و بررسی شده است که وضعیت هنر و افق های آینده آموزش و یادگیری با فناوری را تعریف می کند. اصطلاحات "آموزش" و "تکنولوژی" به طور گسترده تعریف شده اند. آموزش شامل محیطهای آموزشی رسمی از PK-12 تا آموزش عالی و محیطهای یادگیری غیررسمی مانند موزهها، مراکز اجتماعی و برنامههای بعد از مدرسه است. فناوری به نوآوریهای نرمافزاری و سختافزاری و بهطور گستردهتر، کاربرد فرآیندهای فناوری در آموزش اشاره دارد. JRTE تحقیقات تجربی اصلی (به عنوان مثال، طرحهای کمی، کیفی و ترکیبی)، توصیفها/ارزیابیهای پروژه، بررسیهای سیستماتیک ادبیات (شامل متاآنالیز)، بررسیهای روششناختی، تحلیلهای خط مشی، و مواضع نظری یا مفهومی مرتبط با کاربردها را منتشر میکند. و کاربردهای نوآورانه فناوری در آموزش JRTE آخرین تحقیقات و تحلیلهای انتقادی در مورد فناوری در آموزش را برای نظریهپردازان آموزشی، محققان، پزشکان و سیاستگذاران منتشر میکند. این مجله در حوزه بین المللی، هر فصل توسط انجمن بین المللی فناوری در آموزش (ISTE) منتشر می شود. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.