تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Research On Technology In Education



Journal Of Research On Technology In Education

انگلستان
کشور
۲٫۰۴۳
Impact Factor
۳٫۰۵
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1539-1523
ISSN
1945-0818
e-ISSN
2001 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مجله تحقیقات فناوری در آموزش (JRTE) یک منبع برتر برای تحقیقات با کیفیت بالا و بررسی شده است که وضعیت هنر و افق های آینده آموزش و یادگیری با فناوری را تعریف می کند. اصطلاحات "آموزش" و "تکنولوژی" به طور گسترده تعریف شده اند. آموزش شامل محیط‌های آموزشی رسمی از PK-12 تا آموزش عالی و محیط‌های یادگیری غیررسمی مانند موزه‌ها، مراکز اجتماعی و برنامه‌های بعد از مدرسه است. فناوری به نوآوری‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و به‌طور گسترده‌تر، کاربرد فرآیندهای فناوری در آموزش اشاره دارد. JRTE تحقیقات تجربی اصلی (به عنوان مثال، طرح‌های کمی، کیفی و ترکیبی)، توصیف‌ها/ارزیابی‌های پروژه، بررسی‌های سیستماتیک ادبیات (شامل متاآنالیز)، بررسی‌های روش‌شناختی، تحلیل‌های خط مشی، و مواضع نظری یا مفهومی مرتبط با کاربردها را منتشر می‌کند. و کاربردهای نوآورانه فناوری در آموزش JRTE آخرین تحقیقات و تحلیل‌های انتقادی در مورد فناوری در آموزش را برای نظریه‌پردازان آموزشی، محققان، پزشکان و سیاست‌گذاران منتشر می‌کند. این مجله در حوزه بین المللی، هر فصل توسط انجمن بین المللی فناوری در آموزش (ISTE) منتشر می شود. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید