تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Retailing



Journal Of Retailing

انگلستان
کشور
۵٫۲۴۵
Impact Factor
۱۰٫۷۶۱
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
0022-4359
ISSN
1873-3271
e-ISSN
1993 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله خرده فروشی به پیشبرد وضعیت دانش و کاربرد آن با توجه به تمام جنبه های خرده فروشی، مدیریت، تکامل و نظریه فعلی اختصاص دارد. حوزه خرده‌فروشی هم شامل محصولات و هم خدمات، زنجیره‌های تامین و کانال‌های توزیع است که به خرده‌فروشان خدمت می‌کنند، روابط بین خرده‌فروشان و اعضای کانال عرضه، و همه اشکال بازاریابی مستقیم و بازارهای برق در حال ظهور برای خانوارها. مقالات ممکن است رویکردی اقتصادی یا رفتاری داشته باشند، اما همه آنها تجزیه و تحلیل دقیق و عمق دانش تئوری مرتبط و ادبیات موجود را منعکس می کنند. کار تجربی بر اساس روش علمی، روش های نمونه گیری مدرن و تجزیه و تحلیل آماری است. مزایا برای نویسندگان ما همچنین مزایای بسیاری برای نویسنده ارائه می‌کنیم، مانند فایل‌های PDF رایگان، سیاست حق چاپ آزاد، تخفیف‌های ویژه در انتشارات Elsevier و موارد دیگر. لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات نویسنده ما اینجا را کلیک کنید. لطفاً برای اطلاعات در مورد ارسال مقاله به راهنمای ما برای نویسندگان مراجعه کنید. اگر به اطلاعات یا کمک بیشتری نیاز دارید، لطفاً به مرکز پشتیبانی ما مراجعه کنید

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید