تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Science Education And Technology



Journal Of Science Education And Technology

هلند
کشور
۲٫۳۱۵
Impact Factor
۳٫۳۹۶
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1059-0145
ISSN
1573-1839
e-ISSN
1992 تا 2002 و 2004 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آموزش علوم و فناوری یک انجمن بین رشته‌ای برای انتشار مقاله‌های پژوهشی اصلی با بازبینی، مشارکت و دعوت‌شده با بالاترین کیفیت است که به تلاقی آموزش علم و فناوری با مفاهیمی برای بهبود و ارتقای آموزش علم در همه سطوح در سراسر جهان می‌پردازد. جهان موضوعات تحت پوشش را می‌توان به‌عنوان انضباطی (زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، و همچنین برخی از کاربردهای علوم و مهندسی کامپیوتر، از جمله فرآیندهای یادگیری، تدریس و توسعه معلم)، فناوری (سخت‌افزار، نرم‌افزار، محیط‌های طراحی‌شده و موقعیت‌یافته شامل برنامه‌های کاربردی مشخص‌شده) دسته‌بندی کرد. مانند، از طریق و در)، و سازمانی (قانون‌گذاری، مدیریت، اجرا و ارتقای معلم). از آنجایی که فناوری نقش فزاینده ای در درک و توسعه ما از رشته های علمی، در روابط اجتماعی بین مردم، اطلاعات و موسسات ایفا می کند، مجله آن را به عنوان بخشی از آموزش علم در نظر می گیرد. این مجله انواع محرک و آموزنده ای از مقالات تحقیقاتی را ارائه می دهد که درک نظری ما را گسترش می دهد و عمیق می کند و در عین حال مفاهیم مبتنی بر عمل و سیاست را ارائه می دهد، با این پیش بینی که چنین کار با کیفیت بالا در میان ائتلاف گسترده ای از افراد و گروه ها به اشتراک گذاشته می شود، تلاش های آینده را تسهیل می کند.

مجله آموزش علوم و فناوری از فرآیند بررسی دوسوکور استفاده می‌کند. مقاله‌هایی را که نمی‌توانند دانش قابل تعمیم یا انتقال را شناسایی کنند، که به وضوح و صریح شایستگی مطالعه را برای یک مخاطب حرفه‌ای نشان نمی‌دهند، به راحتی در انگلیسی مناسب قابل درک نیستند و/یا که تمرکز اصلی ما را مورد توجه قرار نمی‌دهند، رد می‌کنیم.

لطفاً معیارهای بررسی ما را برای اطلاعات بیشتر بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید