نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Service Theory And Practice
انگلستان | کشور |
۳٫۴۱۵ | Impact Factor |
2055-6225 | ISSN |
2055-6225 | e-ISSN |
2015 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldinsight.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Service Theory and Practice ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
قبلاً به عنوان مدیریت کیفیت خدمات - ضریب تأثیر: 1.286 (2015) شناخته می شد - مجله تئوری و عمل خدمات (JSTP) با هدف انتشار تحقیقاتی در زمینه مدیریت خدمات است که نه تنها کمک نظری به ادبیات خدمات می کند، بلکه به بررسی دقیق می پردازد. و با ارائه توصیهها و برنامههای عملی خاص به پزشکان، به بهبود شیوههای صنعت کمک میکند. این مجله با درک اهمیت بخش خدمات در سراسر جهان، موارد ارسالی و/یا مطالعه موضوعات را از سراسر جهان تشویق می کند. JSTP به تحقیقات مبتنی بر داده های دنیای واقعی، چه کمی و چه کیفی، اهمیت می دهد. این مجله همچنین ارسال مقالات مفهومی و نظری قوی را تشویق می کند که سهم قابل توجهی در ادبیات علمی در مدیریت خدمات دارد. JSTP مقالات بررسی شده دوسوکور را منتشر می کند و ارسال شده از سوی دانشگاهیان و متخصصان را تشویق می کند.
تغییر ساختارها و ارزشهای اجتماعی و همچنین تحولات جدید در زمینههای اقتصادی، سیاسی و فناوری، تغییراتی را در فلسفه، اهداف استراتژیک، شیوههای عملیاتی و ساختار بسیاری از سازمانها ایجاد میکند. این تغییرات به ویژه به بخش خدمات مربوط می شود، زیرا تقاضای عمومی برای استانداردهای بالا افزایش می یابد و سازمان ها هم برای سهم بازار و هم برای اعتبار عمومی مبارزه می کنند. این مجله به طور خاص به راه حل هایی برای این چالش ها از دیدگاه جهانی، چند فرهنگی و چند رشته ای می پردازد.