تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Service Theory And Practice


انگلستان
کشور
۳٫۴۱۵
Impact Factor
2055-6225
ISSN
2055-6225
e-ISSN
2015 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldinsight.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

قبلاً به عنوان مدیریت کیفیت خدمات - ضریب تأثیر: 1.286 (2015) شناخته می شد - مجله تئوری و عمل خدمات (JSTP) با هدف انتشار تحقیقاتی در زمینه مدیریت خدمات است که نه تنها کمک نظری به ادبیات خدمات می کند، بلکه به بررسی دقیق می پردازد. و با ارائه توصیه‌ها و برنامه‌های عملی خاص به پزشکان، به بهبود شیوه‌های صنعت کمک می‌کند. این مجله با درک اهمیت بخش خدمات در سراسر جهان، موارد ارسالی و/یا مطالعه موضوعات را از سراسر جهان تشویق می کند. JSTP به تحقیقات مبتنی بر داده های دنیای واقعی، چه کمی و چه کیفی، اهمیت می دهد. این مجله همچنین ارسال مقالات مفهومی و نظری قوی را تشویق می کند که سهم قابل توجهی در ادبیات علمی در مدیریت خدمات دارد. JSTP مقالات بررسی شده دوسوکور را منتشر می کند و ارسال شده از سوی دانشگاهیان و متخصصان را تشویق می کند.

تغییر ساختارها و ارزش‌های اجتماعی و همچنین تحولات جدید در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فناوری، تغییراتی را در فلسفه، اهداف استراتژیک، شیوه‌های عملیاتی و ساختار بسیاری از سازمان‌ها ایجاد می‌کند. این تغییرات به ویژه به بخش خدمات مربوط می شود، زیرا تقاضای عمومی برای استانداردهای بالا افزایش می یابد و سازمان ها هم برای سهم بازار و هم برای اعتبار عمومی مبارزه می کنند. این مجله به طور خاص به راه حل هایی برای این چالش ها از دیدگاه جهانی، چند فرهنگی و چند رشته ای می پردازد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید