تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Journal Of Services Marketing


انگلستان
کشور
۴٫۴۶۶
Impact Factor
0887-6045
ISSN
0887-6045
e-ISSN
1987 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بازاریابی خدمات (JSM) برای سی سال پیشرو در اندیشه بازاریابی خدمات و تحقیقات پیشرفته بوده است. مقالات منتشر شده به طیف وسیعی از مسائل مرتبط با خدمات مورد علاقه دانشمندان بازاریابی و مرتبط با متخصصان بازاریابی که طیف وسیعی از صنایع خدماتی را نمایندگی می کنند، می پردازد. مقالات JSM از نظر مفهومی غنی، از لحاظ تجربی دقیق هستند و هر کدام شامل بخشی است که مفاهیم را برای تمرین برجسته می‌کند. ما اکنون در جهانی زندگی می کنیم که در آن با کلیک یک دکمه به بازارهای جهانی دسترسی داریم و همکاری بین مشتریان، سازمان ها و رقبا افزایش یافته است و آگاهی بازار در مورد اهمیت حفظ منابع طبیعی و جوامع وجود دارد. بنابراین، ما قویاً تحقیقاتی را تشویق می کنیم که نوآورانه باشد و روش های جدید تفکر در مورد نحوه ارائه بهترین خدمات به بازارهایمان را بررسی کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید