| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Journal Of Services Marketing
| انگلستان | کشور |
| ۴٫۴۶۶ | Impact Factor |
| 0887-6045 | ISSN |
| 0887-6045 | e-ISSN |
| 1987 تا کنون | مدت فعالیت |
| Emerald Publishing | ناشر |
| www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Services Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی خدمات (JSM) برای سی سال پیشرو در اندیشه بازاریابی خدمات و تحقیقات پیشرفته بوده است. مقالات منتشر شده به طیف وسیعی از مسائل مرتبط با خدمات مورد علاقه دانشمندان بازاریابی و مرتبط با متخصصان بازاریابی که طیف وسیعی از صنایع خدماتی را نمایندگی می کنند، می پردازد. مقالات JSM از نظر مفهومی غنی، از لحاظ تجربی دقیق هستند و هر کدام شامل بخشی است که مفاهیم را برای تمرین برجسته میکند. ما اکنون در جهانی زندگی می کنیم که در آن با کلیک یک دکمه به بازارهای جهانی دسترسی داریم و همکاری بین مشتریان، سازمان ها و رقبا افزایش یافته است و آگاهی بازار در مورد اهمیت حفظ منابع طبیعی و جوامع وجود دارد. بنابراین، ما قویاً تحقیقاتی را تشویق می کنیم که نوآورانه باشد و روش های جدید تفکر در مورد نحوه ارائه بهترین خدمات به بازارهایمان را بررسی کند.