نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Social Marketing
انگلستان | کشور |
۲٫۰۲ | Impact Factor |
2042-6763 | ISSN |
2042-6771 | e-ISSN |
2011 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Social Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فلسفه بازاریابی بر شاد کردن مشتریان متمرکز است – و انجام آن بهتر از رقبا. بازاریابی اجتماعی وسیله ای برای تغییر رفتار در افراد، افرادی که با آنها در تعامل هستند و محیط اطراف است. این مجله تحقیقاتی را در مورد طیف گسترده ای از مسائل بهداشتی، محیطی و اجتماعی در هر یک از زمینه های زیر منتشر می کند:
مطالعات بازاریابی اجتماعی مفهومی؛
توسعه تئوری بازاریابی اجتماعی؛
مرور ادبیاتی که پایگاه شواهد بازاریابی اجتماعی را بررسی می کند.
ارزیابی برنامه ها/ مداخلات بازاریابی اجتماعی؛
تحقیقات تکوینی و مطالعات بینش مصرف کننده/بازار؛
مطالعات تقسیم بندی؛
مطالعات ارزیابی و/یا آزمایش هر جنبه ای از آمیخته بازاریابی اجتماعی؛
مطالعات تغییر رفتار؛
برنامه های بازاریابی اجتماعی پایین دستی / میان دستی / بالادستی / مداخلات.