نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Journal Of Social Work Education
انگلستان | کشور |
۱٫۳۷۷ | Impact Factor |
۱٫۹۴۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1043-7797 | ISSN |
2163-5811 | e-ISSN |
1985 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Journal of Social Work Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش مددکاری اجتماعی (JSWE) یک مجله حرفه ای داوری است که به آموزش در زمینه مددکاری اجتماعی و رفاه اجتماعی می پردازد. هدف آن این است که به عنوان یک انجمن برای تبادل خلاقانه در مورد روندها، نوآوری ها و مشکلات مربوط به آموزش مددکاری اجتماعی در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد خدمت کند. • دستنوشتههایی که به JSWE ارسال میشوند باید به مسائل مربوط به آموزش و آموزش مددکاران اجتماعی در همه سطوح یا رویکردهای نوآورانه در عملکرد مددکاری اجتماعی و پیامدهای آموزشی آنها بپردازند. • مقالات باید اصیل، پایه مفهومی یا تجربی مناسبی داشته باشند و به خوبی استدلال شده باشند. نسخه های خطی در صورتی اصیل تلقی می شوند که سهم قابل توجهی در پیشرفت دانش موجود داشته باشند. • استدلال مفهومی مستلزم تعریف اصطلاحات، ارائه مروری بر ادبیات مرتبط، و پیشبرد یک بحث یا بحث از نظر عقلی است. • استحکام تجربی مستلزم هماهنگی بین سؤالات مطرح شده و روشهای مورد استفاده برای آزمایش آنها، و همچنین گزارش کامل روشها و تحلیلها است. مقالات «نمایش و بگویید» که تجربیات موقتی را توصیف میکنند با معیارهای بالا مطابقت ندارند. مقالات باید عاری از تعصبات نژادی، مذهبی، جنسیتی یا قومی باشند. آنها باید روی یک موضوع کلیدی تمرکز کنند. آنها باید به خوبی سازماندهی شده، به روز و از نظر ویرایشی سالم باشند. ممکن است برای نویسندگان مفید باشد که قبل از ارسال دستنوشتههای خود، از همکاران کمک یا انتقاد ویراستاری دریافت کنند. اخلاق انتشار شورای آموزش مددکاری اجتماعی و گروه تیلور و فرانسیس به بالاترین استانداردهای آکادمیک، حرفه ای، قانونی و اخلاقی در انتشار کار در این مجله متعهد هستند. برای این منظور، ما مجموعهای از دستورالعملها را اتخاذ کردهایم که انتظار میرود همه نویسندگان ارسالکننده به آن پایبند باشند تا از یکپارچگی و انتشار اخلاقی برای نویسندگان، داوران، و ویراستاران اطمینان حاصل شود. تیلور و فرانسیس یکی از اعضای کمیته اخلاق انتشارات (COPE) است. هدف COPE ایجاد یک انجمن برای ناشران و ویراستاران مجلات علمی است تا در مورد مسائل مربوط به یکپارچگی کار خود، از جمله تضاد منافع، جعل و جعل داده ها، سرقت ادبی، آزمایش غیراخلاقی، رضایت نامناسب موضوع، و اختلافات مربوط به نویسندگی بحث کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد COPE لطفاً به http://publicationethics.org مراجعه کنید. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.